Wie weet welke type Lotus ruit met zwarte raam lijst er in onze speedster past.
Ik zit flink in de problemen met mijn verzekering Unigarant om mijn beschadigde vooruit te laten vervangen
Ik mag enkel naar een Focwa glas herstel bedrijf, dus mijn raam mag niet vervangen worden door van der Kooi sportcars
Dus moet ik naar auto totaalglas maar zij mogen geen origineel Lotus raam bestellen enkel imitatie.
Weet iemand of er überhaupt immitatie ramen bestaan van Lotus of speedster met een zwarte raam lijst.
Ik ben nog nooit een immitatie tegengekomen. (is ook een zeer kleine markt)
Is het nog mogelijk om het vaste Focwa bedrag te cashen, en de rest zelf bij te leggen bij vd kooij? (niet leuk, maar wel minder kans op schade)
Zwarte raamband is alleen Scorpions of elise/exige.
(of zelf de zilveren opel versie wrappen)
Dat je de hardtop erop moet leggen bij de ruit wissel hoef ik je niet te vertellen he
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Pascal schreef:Stefan, die truck van de hardtop is dat om de raam constructie in vorm te houden bij het uitwisselen van de raam
Voornamelijk ivm afstellen. Na sommige ruitenwissels past de hardtop niet meer. (softtop nog wel)
Daarom best de nieuwe ruit met hardtop laten plaatsen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Ik kan mij herinneren in een gesprek met Autotaalglas dat zij ook gewoon zwarte ruiten hadden? Want de Elise heeft in principe het zelfde raam, maar dan een zwarte raamband als ik mij niet vergis?
Alternatief plastidip werkt ook erg goed vind ik, heb ik een half jaar mee gereden en was bestendig tegen de hogedrukspuit & wassen. En je trekt het er zo af als je het wilt vernieuwen!
Ik mocht het gewoon bij Opel laten doen en ook kiezen voor een zwarte band. Alleen eigen risico was hoger. Maar goed dat ik erbij was met inzetten, want de monteur zat maar vreemd te kijken naar de ruit inclusief band. Dus uiteindelijk samen gedaan.