Vanmiddag ben ik even bij Van Sten in Den Hoorn geweest. Ik was in Delft dus al in de buurt. Ik twijfelde even want ben je wel welkom met een Speedster? Op de heenreis kwam ik een Elise tegen waarvan de bestuurder zwaaide. Dus welkom zou ik wel zijn.
Uiteindelijk ben ik er een uur geweest en heb met een aantal mensen staan praten. En ik heb niemand gesproken die negatief deed over de Speedster. Yvo was er ook maar die was erg druk met zijn auto dus die heb ik verder niet gesproken.
Kortom, ga gerust langs als je in de buurt bent, de koffie staat er klaar, er staat genoeg moois om naar te kijken en ik heb alleen maar aardige mensen gezien.
(de enige Speedster die ze kende is de gele van MarkV)
Van Sten Lotus
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Van Sten Lotus
Lotus Elise S2
sorry hoor... ik stond me inderdaad een beetje druk te maken om mijn autootje
Ik had al sinds Stelvio last van een haperende Lambda sensor. Na wat gehannes met de bedrading ben ik uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het de sensor zelf zou moeten zijn die kapot zou moeten zijn.
Dus vanochtend 'even' de sensor wisselen.. oude sensor eruit en nieuwe sensor.. owwww... shitz! andere connector
Dus naar de Brezan en even een sensor halen.. grmpf.. alleen een 'universele sensor' op voorraad.. moet dan maar... Duss... sensor helemaal aangekleed met warmtewerend materiaal, enorm aan het pielen geweest om de sensor er netjes in te zetten. Imiddels is het dan al over vieren..
En dan hang je de PC eraan en start de motor en kom je dus tot de conclusie dat de sensor niet goed is ... GRAOOAOAOAAAAARRRRR!
Dussss.... volgende keer meer tijd voor gezelligheid en zoals Hendrik Jan al schreef zijn jullie van harte welkom!

Ik had al sinds Stelvio last van een haperende Lambda sensor. Na wat gehannes met de bedrading ben ik uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het de sensor zelf zou moeten zijn die kapot zou moeten zijn.
Dus vanochtend 'even' de sensor wisselen.. oude sensor eruit en nieuwe sensor.. owwww... shitz! andere connector

Dus naar de Brezan en even een sensor halen.. grmpf.. alleen een 'universele sensor' op voorraad.. moet dan maar... Duss... sensor helemaal aangekleed met warmtewerend materiaal, enorm aan het pielen geweest om de sensor er netjes in te zetten. Imiddels is het dan al over vieren..
En dan hang je de PC eraan en start de motor en kom je dus tot de conclusie dat de sensor niet goed is ... GRAOOAOAOAAAAARRRRR!

Dussss.... volgende keer meer tijd voor gezelligheid en zoals Hendrik Jan al schreef zijn jullie van harte welkom!

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ja, je was lekker bezig met je auto (ik begreep dat het inderdaad niet zo lekker ging).
Volgens mij is er niets meer standaard aan jouw auto. Erg leuk om al die aanpasingen te zien. Het is een mooi bakkie maar dat had ik op de MaartenMemorial al gezien (en gehoord).
Die 2 motorfiets uitlaten op de Elise van Rob zien er ook indrukwekkend uit.
En de mat-zwarte Elise van Peter was ook stoer.
Kortom, ik heb mijn ogen uitgekenen!
Volgens mij is er niets meer standaard aan jouw auto. Erg leuk om al die aanpasingen te zien. Het is een mooi bakkie maar dat had ik op de MaartenMemorial al gezien (en gehoord).
Die 2 motorfiets uitlaten op de Elise van Rob zien er ook indrukwekkend uit.
En de mat-zwarte Elise van Peter was ook stoer.
Kortom, ik heb mijn ogen uitgekenen!
Lotus Elise S2