Vanmiddag ben ik mijn nieuwe turbo bij de garage gaan afhalen. Met maagdelijke teller. Heb al direkt 77km op de teller gezet. Wat een genot na een maand ontwenning
Heb nog niet veel verschil met mijn 2,2 bemerkt. Moet mij dan ook nog wat inhouden tot de inrijperiode voorbij is. Maar dan ... Let's rock and roll baby
Ik las dat Marcel het poetsersteam terug verlaten heeft. Dat is dus nu officieel terug op peil gebracht
En nu weer uitkijken naar de meetings. Ik kom alvast de 16e
Het is een Europa-blauwe geworden, met zwart lederen interieur. De meesten onder jullie weten zo langzamerhand wel al hoe die er uit ziet
Ik heb gisteren toch nog snel een foto genomen voor ik hem mijn garage inreed.
Helaas kan ik morgen er in de Meern niet bij zijn. Familiale verplichtingen binden me Maar de 16e in Grembergen ben ik er bij. Met of zonder mijn nieuwe speeltje
Ook in België moet je een voorste nummerplaat aanbrengen. Maar ik ben er pas vandaag één gaan laten bijmaken. In België krijg je slechts 1 'officiëel' nummerbord; het achterste. Het voorste laat je gewoon in een autozaak bijmaken.
Dat ik voor die kleur gekozen heb heeft niets te maken met de ons allen bekende 'blauwe kogel' hoor. Iedere gelijkenis is puur toevallig