verschillende onderdelen
- fredjespeedster
- Mega lid
verschillende onderdelen
laatste onderdelen van de Speedster dat ik nog heb liggen
softtop in slechte staat
voorste schokdempers 2.2
zij roosters 2.2 (vorig jaar enkel nog van 1 zijde bestellbaar bij Opel)
spacers 1 cm met bouten
voorste motorkapje her en der scheuren,roosters zijn nog bruikbaar
Turbo matten
voetsteun 2.2
nieuwe spoorstang
mag apart weg...pb
softtop in slechte staat
voorste schokdempers 2.2
zij roosters 2.2 (vorig jaar enkel nog van 1 zijde bestellbaar bij Opel)
spacers 1 cm met bouten
Turbo matten
voetsteun 2.2
nieuwe spoorstang
mag apart weg...pb
Laatst gewijzigd door fredjespeedster op 02 nov 2015 16:24, 4 keer totaal gewijzigd.
- fredjespeedster
- Mega lid
- fredjespeedster
- Mega lid
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Re: verschillende onderdelen
Ben ze zeker dat het 10mm spacers zijn? Want de wheelhub van onze Speedsters heeft een vaste centreernaaf van 10mm, waardoor je voor zover ik weet enkel 5mm spacers zonder centreerring, of 15mm spacers mét centreerring kan gebruiken
PS ik wou je een PB sturen, maar kreeg een foutbericht dat de geselecteerde bestemmeling niet meer bestond

PS ik wou je een PB sturen, maar kreeg een foutbericht dat de geselecteerde bestemmeling niet meer bestond

A thing of beauty is a joy forever!
- fredjespeedster
- Mega lid
eeuh mijn kennis is vrij miniem vooral over de spacers en heb er maar naar geschat dat het 1cm was om eerlijk te zijn.Pipo schreef:Ben ze zeker dat het 10mm spacers zijn? Want de wheelhub van onze Speedsters heeft een vaste centreernaaf van 10mm, waardoor je voor zover ik weet enkel 5mm spacers zonder centreerring, of 15mm spacers mét centreerring kan gebruiken![]()
ik heb ze zelf nooit gebruikt en heb ze eens samen met een setje Scorpions turbo velgen gekocht.
0479521194
Tjonge tjonge, na 12 speedsters is z'n kennis miniem.fredjespeedster schreef:eeuh mijn kennis is vrij miniem vooral over de spacers en heb er maar naar geschat dat het 1cm was om eerlijk te zijn.Pipo schreef:Ben ze zeker dat het 10mm spacers zijn? Want de wheelhub van onze Speedsters heeft een vaste centreernaaf van 10mm, waardoor je voor zover ik weet enkel 5mm spacers zonder centreerring, of 15mm spacers mét centreerring kan gebruiken![]()
ik heb ze zelf nooit gebruikt en heb ze eens samen met een setje Scorpions turbo velgen gekocht.
0479521194

grtzzzzzzzzzzzz
captain slow
- fredjespeedster
- Mega lid
correctie 11 waarvan ik 1 nog moet gaan halen 
het beetje kennis dat ik vergaard heb is dan ook enkel met de bulle die ik met sommige Speedsters gehad heb
Greetz

het beetje kennis dat ik vergaard heb is dan ook enkel met de bulle die ik met sommige Speedsters gehad heb

Greetz

Meestal kom je op zo'n manier wel je kennis over speedsters tegen....fredjespeedster schreef:correctie 11 waarvan ik 1 nog moet gaan halen
het beetje kennis dat ik vergaard heb is dan ook enkel met de bulle die ik met sommige Speedsters gehad heb![]()
Greetz

grtz

captain slow
- fredjespeedster
- Mega lid
idd voor mij is dat dan...."ziede wel dat je er niets van kent"tibby schreef:Meestal kom je op zo'n manier wel je kennis over speedsters tegen....fredjespeedster schreef:correctie 11 waarvan ik 1 nog moet gaan halen
het beetje kennis dat ik vergaard heb is dan ook enkel met de bulle die ik met sommige Speedsters gehad heb![]()
Greetz![]()
grtz

maar dankzij de hulp van forumleden en vooral mijn mechanieker Gertje kwam het altijd wel goed

- kzentekik_et
- Actief lid
- fredjespeedster
- Mega lid
update
nog beschikbaar (de rest is reeds gereserveerd)
softtop in slechte staat
zij roosters 2.2 (vorig jaar enkel nog van 1 zijde bestelbaar bij Opel)
nieuwe spoorstang
nog beschikbaar (de rest is reeds gereserveerd)
softtop in slechte staat
zij roosters 2.2 (vorig jaar enkel nog van 1 zijde bestelbaar bij Opel)
nieuwe spoorstang
- fredjespeedster
- Mega lid
alles gereserveerd en of verkocht,mag slotje op