Streeftijd voor een Speedster op Zandvoort ligt ergens rond 1:53 en een beetje geloof ik.alain schreef:Nu dat jullie de theorie in de praktijk gaan omzetten gaan jullie deze zomer wellicht allemaal op Zandvoort 4 seconden sneller knallen over een rondje.![]()
![]()
![]()
![]()
Maik gaat dan heel dicht in de buurt komen van mijn beste tijd ooit op Zandvoort. (1m58.5 of zoiets denk ik)
Hoog Tijd dus dat ik 't een en 't ander aan mijn auto ga aanpassen!!!om de kloof terug wat groter te maken
![]()
Mijn mening is:
Zolang je geen rondjes achter elkaar kunt rijden binnen dezelfde tiende van een seconde ben je nog steeds beter af met een uurtje ( of meer) door een professionele coureur gecoacht te worden dan met je afstellingen te liggen klooien.
Dat geldt trouwens ook nog een beetje voor mij.
Maar ja ... een auto die goed afgesteld staat geeft je dan ook weer meer vertrouwen en dan ga je ook zoiezo sneller.

Maar met deze hele exercitie is het eigenlijk (tenminste mijn) de bedoeling dat de basis afstellingen goed staan en daar dan verder liefst niet meer aan komen. Gaat mij vooral om meer vertrouwen te krijgen in het karretje en dat richt zich voornamelijk op de remmerij en daarbij dus ook een stuk wegligging.
En ach, je hebt de Drivers en Race Engineers hé, haha.