Wat mij opviel:
- ik had ze lichter verwacht. Standaard rond de 800 kg. Ze doen ook heel weinig om gewicht te verminderen. Loodzware velgen, Michelin Pilot Sport banden, vrij standaard Brembo rotors etc. Geen weight weenies. Ook op de GT4's niet. Maar om competitie te rijden hebben die ook nog eens een 135kg handicap, dus dan hoef je ook niet op gewicht te letten
- nu ook met full canopy beschikbaar. Zoiets als op een straaljager. Maar helemaal niets is toch mooier
- WP (White Power, ooit nederlands, nu van dezelfde eigenaar als KTM) dempers en veren
- tot in de details afgewerkt. Echt mooi om te zien. Op een ding na, de electronica zit in twee nogal ouderwets ogende behuizingen. Ziet er niet uit en is eigenlijk niet moeilijk te vervangen voor iets mooiers. Voordeel echter dat het nooit kapot gaat
- de sequentiele bak in de GT4's alleen heeft een meerprijs van 30K euro

- 100 kg downforce bij een snelheid van rond de 170-180. In Wikipedia staat bij 200, misschien ondertussen wat dingetjes verandert. Met slicks in de bochten meer dan 2G
- volgens de zeer onderhoudende PR man is de auto het meest gevoelig voor veranderen van de rijhoogte. Heeft veel meer invloed dan bv. sporing. Zal ook wel met die ingebouwde downforce. Ze zijn ook heel trots op de geheel vlakke bodem
Voor de trackday liefhebber, ze zijn beschikbaar voor trackdays. Een weekend Red Bull ring inclusief monteur, alle vloeistoffen en een set slicks per dag kost 3.999 euro, zonder verzekering. Met verzekering 5.999 euro. Opstellen in rijen van 3 zou ik zeggen