Wel mooi dat je je run dan "Harrop AFR Inleren" noemt
Heb je ook max injector % en max MAP druk? Kan je ook enigzins je pk's "berekenen" ter referentie.
Daan schreef:Wel mooi dat je je run dan "Harrop AFR Inleren" noemt Zo heet de directory, niet de run.
Wat zou deze set moeten doen? 330. Maar ik zit nog op de basemap qua ontsteking, en de koude temp momenteel geef ook een onrealitische bonus.
Ik hoop ergens rond 80% duty cycle to komen rond de 7k rpm.
De echte power geloof ik wel. Er is redelijk bekend dat het met mijn specs rond de 330 moet zitten.
Gezonde afr en geen klop staat bovenaan mijn lijstje.
Laatst gewijzigd door Smiley op 06 mar 2016 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Smiley schreef:Het verschil met de M62 is wel te voelen ja.
Vooral bovenin merk je dat ie blijft doorduwen, maar eigenlijk moeten wij ook naar een wat ruimere uitlaat toe, want 2,5" is gewoon toch wat te krap voor dit soort powerlevels.
Misschien maar eens een paar 70mm downpipes gaan lassen?
Maar is de bagageruimte verwijderen en daar een extra omleiding met dikke demper extra geen optie? Ik bedoel... mijne als daily wil ik graag de bagageruimte behouden, ik weet niet of dit ook voor jullie geldt
Smiley schreef:Maf dat de limiter al in lijkt te breken op 7100, terwijl dit op 7500 staat.
Hoe staat de limiter geprogrammeerd? Schakelt hij ineens de ontsteking van de 4 cilinders gelijktijdig af, of doet hij dit cilinder per cilinder?
Mijn Ford vroeger werkte volgens dit laatste principe. Dit geleidelijk uitschakelen wordt gedaan om niet ineens met een schok zonder power komen te zitten.
Het zou dus kunnen dat als jij de limiter instelt op 7.500 rpm, hij de eerste cilinder al uitschakelt bij 7.100 rpm.