tibby schreef:M'n droom zou een mooie oem turbo van een max 10000km zijn waar bovengaande stage op geplaatst wordt. Eentje waar ik echt kan van houden ....
10k zal ook onnodig duur zijn. Ik weet er nog wel een met 60k te koop die je mooi kunt vertroetelen
Een zilveren. Daar ben je zo dol op
Laat de huidige eigenaar er nog maar wat van genieten Zou zonde zijn
c20xe opc blokken 6mm wand voor als je richting 500+ wil gaan.Klasen gebruikt dit Of gelijk een 2.2 liter c22xe pakken die worden ook veel gebruikt past allemaal met aanpassingen op elkaar.
Wie van ons rijdt er nu met K16 rond? Ben benieuwd naar de ervaringen.
De Europa SE heeft versterkt blok en koppeling maar voelt met huidige setje wat slapjes (dipje) bij 4500-5000 rpm. Deze maand een K16 plaatsen. Zal wel ergens tussen 350 en 380 uitkomen.
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Dan zou ik aan Marcus vragen , mocht je de charger door hem willen laten maken, de uitlaatmanifold te laten vervangen door een Dbilas K16 item.
De mijne Vmax k16 draait op een 396 pk/522nm en de laatste restrictie die er opzit is dus die LEH manifold.... ps: ik ben nog steeds zeer teverden van de charger!!!!!!
Mocht je op een ander gaan kijken voor een k16 type kan ik deze 2 makers nog aanbevelen:
Dan zou ik aan Marcus vragen , mocht je de charger door hem willen laten maken, de uitlaatmanifold te laten vervangen door een Dbilas K16 item.
De mijne Vmax k16 draait op een 396 pk/522nm en de laatste restrictie die er opzit is dus die LEH manifold.... ps: ik ben nog steeds zeer teverden van de charger!!!!!!
Top!
396/522 zijn mooie cijfers! In de Europa hoeft het onderste niet uit de kan, daar is de Spexige voor.
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Dan zou ik aan Marcus vragen , mocht je de charger door hem willen laten maken, de uitlaatmanifold te laten vervangen door een Dbilas K16 item.
De mijne Vmax k16 draait op een 396 pk/522nm en de laatste restrictie die er opzit is dus die LEH manifold.... ps: ik ben nog steeds zeer teverden van de charger!!!!!!
Top!
396/522 zijn mooie cijfers! In de Europa hoeft het onderste niet uit de kan, daar is de Spexige voor.
Voor die cijfers dien je wel een grotere gasklep en 92mm MAF te hebben. In oem gasklep en leh MAF haalt hij 376pk en iets van een 488nm
Dan zou ik aan Marcus vragen , mocht je de charger door hem willen laten maken, de uitlaatmanifold te laten vervangen door een Dbilas K16 item.
De mijne Vmax k16 draait op een 396 pk/522nm en de laatste restrictie die er opzit is dus die LEH manifold.... ps: ik ben nog steeds zeer teverden van de charger!!!!!!
Top!
396/522 zijn mooie cijfers! In de Europa hoeft het onderste niet uit de kan, daar is de Spexige voor.
Voor die cijfers dien je wel een grotere gasklep en 92mm MAF te hebben. In oem gasklep en leh MAF haalt hij 376pk en iets van een 488nm
Grotere gasklep, EDS inlaatspruitstuk, sportcat, chargecooler en grote LMM zitten er al in. Maar standaard nokkenas en geen geflowde kop, ik zie wel wat t gaat doen, als het maar soepele kromme wordt.
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg