Afspraak om 7.15u aan Meubelambacht. ( baan Turnhout-Kasterlee , onderaan de brug )
Vanuit Eindhoven afrit Turnhout Centrum, richting Turnhout, onderaan de brug aan de overkant.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...

Volgende week zaterdag is de maandelijkste van Sten meeting verschoven naar het pand van Elise-Shop.timmyboy55 schreef:maar ik heb de laatste tijd zin om met toertjes mee te doen
Anders ff lekker toeren op CPZ? Dat is iig dichtbij en ze rijden allemaal dezelfde kant op!timmyboy55 schreef:Ja lekkere locatie hebben ze uitgekozenje bent eerst een dag onderweg man XD konden ze het niet wat meer in de buurt organiseren haha... Kom ik dan.. uit de kop van NH
riva gert schreef:voor iedereen die vanuit richting Eindhoven vertrekt of voor iedereen uit de Kempen uit de omgeving van Turnhout.
Afspraak om 7.15u aan Meubelambacht. ( baan Turnhout-Kasterlee , onderaan de brug )
Vanuit Eindhoven afrit Turnhout Centrum, richting Turnhout, onderaan de brug aan de overkant.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd...
't Zal wel eerder tegen 08h zijn dat ze daar aankomen911Speedster schreef:Ik zal er zijn, pikt de rest aan in Kruibeke (Texaco Kruibeke Noord E17) ?? ~ 7:45