In Google maps kun je gpx importeren ja:timmyboy55 schreef:Ik heb Google Maps navigatie en Jenine heeft anders een iPhone navigatieKan het daarin ook gezet worden? anders volg ik wel iemand in het treintje
Wat mij betreft gaat het door!Devil schreef:Deze kans laat ik met niet ontgaan Toine.
1 Super 7
2 Smiley
3 Tim & Jenine
4 Erwin
5 Akra
6 Sooike
7 Tibby
8 Riva
9 Frederic
10 Pipo
13Werner
11 vanaf lunchtijd: Fredje (zien we in Kelberg bij La Lanterna.)
12 Devil
Als dit jullie geplande route is, maak een andere... De Belgische wegen in de omgeving van Eupen zijn een drama - niet geschikt voor speed(sters). Een stukje oostelijker is honderd keer leuker.Smiley schreef:In Google maps kun je gpx importeren ja:timmyboy55 schreef:Ik heb Google Maps navigatie en Jenine heeft anders een iPhone navigatieKan het daarin ook gezet worden? anders volg ik wel iemand in het treintje
[ img]http://i105.photobucket.com/albums/m203 ... 8njow1.jpg[ /img]
Bedankt voor de tip.jaydee schreef:Als dit jullie geplande route is, maak een andere... De Belgische wegen in de omgeving van Eupen zijn een drama - niet geschikt voor speed(sters). Een stukje oostelijker is honderd keer leuker.Smiley schreef:In Google maps kun je gpx importeren ja:timmyboy55 schreef:Ik heb Google Maps navigatie en Jenine heeft anders een iPhone navigatieKan het daarin ook gezet worden? anders volg ik wel iemand in het treintje
[ img]http://i105.photobucket.com/albums/m203 ... 8njow1.jpg[ /img]
@Smiley: de routes die je nu hebt zijn; Ardennen of Eiffel?Super7 schreef:Wat mij betreft gaat het door!Devil schreef:Deze kans laat ik met niet ontgaan Toine.
1 Super 7
2 Smiley
3 Tim & Jenine
4 Erwin
5 Akra
6 Sooike
7 Tibby
8 Riva
9 Frederic
10 Pipo
13Werner
11 vanaf lunchtijd: Fredje (zien we in Kelberg bij La Lanterna.)
12 Devil
Even een paar dagen vantevoren wat routes in de navis zetten en rijden!
Niks formeels.
Ok?
9:00 verzamelen vd Valk n2 Eindhovenerwin_hicguet schreef:Iemand een idee wanneer we ongeveer terug thuis zijn die dag?
Kwestie dat het thuisfront weet of ze avondeten moet voorzien of niet