http://www.amt.nl/werkplaats-onderhoud/ ... k-10150330
Ja, waar gaaaaaat dit over zeg.....Pipo schreef:De Belgische keuring is nog een graad erger hoor. Vandaag ben ik ze een bezoekje gaan brengen met de Speedster, en voor het eerst in jaren kreeg ik een rode kaartWegens "niet-degelijke bevestiging van de voorplaat met aanleiding tot herkeuring"
Die hangt al jaren met industriële velcro van 3M vast (kan je 250 met rijden zonder problemen). En nu beginnen ze daar ineens moeilijk over te doen
Dus ga ik ze voor de herkeuring even met een paar kunststof bindstraps aan het voorrooster vastmaken. Het is geen zicht, maar dan zit het goed vast en dat was het punt van discussie.
Pipo schreef:De Belgische keuring is nog een graad erger hoor. Vandaag ben ik ze een bezoekje gaan brengen met de Speedster, en voor het eerst in jaren kreeg ik een rode kaartWegens "niet-degelijke bevestiging van de voorplaat met aanleiding tot herkeuring"
Die hangt al jaren met industriële velcro van 3M vast (kan je 250 met rijden zonder problemen). En nu beginnen ze daar ineens moeilijk over te doen
Dus ga ik ze voor de herkeuring even met een paar kunststof bindstraps aan het voorrooster vastmaken. Het is geen zicht, maar dan zit het goed vast en dat was het punt van discussie.
Hahaha.. héél herkenbaar Arno! Ben járen bij de overheid werkzaam geweest, en o.a. (ex) keurmeester APK2.Arno schreef:Wilde plannen van de overheid altijd genoeg. Politici roepen graag kreten maar de praktische uitwerking is altijd een tweede.
S. Gonzales schreef:
Maar wel een alerte melding van Robert die kennelijk ook de AMT leest.
Vergeet het maar dat je safe zit met je velcrosooike schreef:Ik heb een plastic reproductieplaat van Hubo, zonder gaten, vastgekleefd met velcro, volledig legaal!
Art. 29 zegt: de reproductieplaat vooraan het voertuig moet stevig gemonteerd zijn, staat niks bij van schroeven oid, en bijkomende gaten boren is verboden!
Ik zit dus safe met m'n velcro, ook nog nooit een opmerking gehad!
no problem.sooike schreef:En nu back to topic. Sorry Robertsabee