piet schreef:
Nee, kom op zeg. Wat moet ik in zo'n trage bak.
De reden was dat mijn uitlaat zich had verplaatst en zat tegen de body aan. Lastig te zien trouwens, je moet goed naar de onderste pijp kijken. Dus mensen met een Milltek ff goed kijken.
Heb je die nieuwe demo trouwens gezien? Dat zwart met zilver accenten ziet er niet verkeerd uit.
Die zwart met zilvere is de Speedster Turbo van Peter de Pous, de ex demo van opel NL die ook in zeist was in Juni......is niet mijn smaak moet ik zeggen, maar is wel een mooie auto
Marcel"" Gefeliciteerd, en hopelijk blijft het bij deze twee kleuren.
2 kleuren ??????? Dit is z'n derde kleur al hoor (eerst rood, toen zilver en nu weer oranje. Ik begrijp dat je,
bij de snelheid waarmee Marcel inruilt, je op jouw leeftijd de tel een beetje kwijt raakt .
Marcel, gefeliciteerd. Heb zelf ook een Mandarin 2.2. Ik vind dat speelgoed eruit moet zien als speelgoed. Over de-badgen: eigenlijk toch nix zo leuk als een 911 een pak op z'n donder geven met een 'Opeltje'?
Maar ik heb op de mini-meeting (nou ja, mini.. 26 Speedsters) in Belgie een paar auto's gezien zonder die plakkers, en dat staat wel strak.
Hou ze heel!!!!
Marcel, gefeliciteerd. Heb zelf ook een Mandarin 2.2. Ik vind dat speelgoed eruit moet zien als speelgoed. Over de-badgen: eigenlijk toch nix zo leuk als een 911 een pak op z'n donder geven met een 'Opeltje'?
Maar ik heb op de mini-meeting (nou ja, mini.. 26 Speedsters) in Belgie een paar auto's gezien zonder die plakkers, en dat staat wel strak.
Hou ze heel!!!!
Greetingz, enneh Oranje boven.
Mandarin is inderdaad een mooie kleur. Ik zag hem afgelopen zondag in het zonnetje staan en dan zie je goed dat het metallic is.
Marcel schreef:Klopt ik vindt het ook een mooi ekleur, trouwens HJ toch gebeld dat je de vraagprijs weet of heb je hem al, ik zie hem nergens staan namelijk.
Nee, ik blijf lekker in de 2.2 sturen. Hij stond op Opelcentrum.nl.