Welkom hier Robert,
Het lijkt erop dat Michael de laatste tijd bezig is geweest om hem weer in originele staat te krijgen:
https://www.speedsterclub.nl/forum/sear ... 8&sr=posts
Op basis van de foto's ziet de auto er goed uit. (koelvloeistoftankje (23 euro) wel asap vervangen.)
Of ie dat onderhuids is waar het echt geld is een tweede. Dat zie je pas op de brug, of als je alle wielen eraf haalt.
Misschien dat de verkoper openstaat voor een aankoopkeuring. (van Sten, of Lotus vd Kooij)
Als een aankoopkeuring lastig is, kun je ook kijken of er iemand met je mee wilt gaan kijken van de club hier.
Er zijn er wel een paar bij die aardig weten hoe elke bout en moer in elkaar zit, en hoort te zitten.
845 was volgens mij de originele fabrieksopgave. (845 komt ook naar boven bij een kentekencheck)
In elk geval, kun je negeren of het nu 845 of 870 is. Als je ooit afgetank op de weegbrug kijkt, zit je over de 900.
