Even een vraagske... Als je deze foto goed bekijkt zie je dat er een soort randje is rond het nummerplaatje...
Is dit normaal of is dit een "prototyp-achtige" plakstrip?
Heb voor mijn Speedster zo'n nieuwe plaat besteld (met uitsparing voor de radio, want uitzagen zie ik niet zitten...) en ben benieuwd of deze er zo zal uitzien! Wel netjes niet?
Het is wel een KL... om deze te demonteren (en ook om achteraf weer netjes terug te monteren met al die plakstrips... )
Hoi de Term Poetser is als ik mij niet vergis verzonnen door Maik (sorry als het iemand anders was), die Jans een poetser noemde, omdat hij zijn auto alleen gebruikt om te poetsen ipv om te rijden
Sindsdien zijn alle Turbo rijders poetsers
Dat randje is standaard volgens mij, (de)monteren schijnt niet zo moeilijk te zijn, heb het zelf nooit gedaan.
Dan ben ik zeker ook een POETSER want voor ieder uur dat ik rij spendeer ik er twee aan het kuisen... Het is zelfs zo erg dat ik "even snel" mijn wielen nog eens kuis voor ik hem in de garage achterlaat... en dan sprek ik nog niet over de ruiten...
En dit weekend wil ik er weer eens alle wielen afhalen om die "vuile binnenspatborden" en het chassis eens een grondig te kuisen... Showroomcondition... "Showroomconditioned" ben ik...
Een beetje MANIAKAAL wel... maar ik kan het niet laten
Maak je niet teveel rotzooi, ander heb je zo een dan sta jij weer te geeft haar in je woede en verdriet een en zei jou een en hebben jullie weer van alles goed te maken
Dan ben ik zeker ook een POETSER want voor ieder uur dat ik rij spendeer ik er twee aan het kuisen... Het is zelfs zo erg dat ik "even snel" mijn wielen nog eens kuis voor ik hem in de garage achterlaat... en dan sprek ik nog niet over de ruiten...
En dit weekend wil ik er weer eens alle wielen afhalen om die "vuile binnenspatborden" en het chassis eens een grondig te kuisen... Showroomcondition... "Showroomconditioned" ben ik...
Een beetje MANIAKAAL wel... maar ik kan het niet laten
Ik heb de auto de laatste 7 a 8 weken niet gewassen, En heb er toch een kleine 2500 a 3000 km mee gereden. En de laatste keer was hij echt goor toen ik ermee gereden heb, En toch is hij gewoon weer ongewassen de garage in gegaan
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...