kwijl!!!!!!!!
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
zoiets kan je niet meer inschrijven????
Bij mijn Turbo heb ik ook in de passagiersstoel een permanente schuimbobbel, niet opblaasbaarSmiley schreef:De balgbobbel zit op de passagiersstoel.
En de sticker boven de deurpin ontbreekt.
Het is eenvoudiger gewoon de verkoopfactuur >6.000km te laten vermelden. Zolang de km-stand conform de ouderdom is, gaan de belastingen dit nooit fysisch controleren.fredjespeedster schreef:Volgens mij wel maar omdat die nog nooit is ingeschreven denk ik dat die in Belziek als nieuw zal beschouwd worden.21% en een BIV waar je stijl van achterover gaat vallen.
Of kopen en 6000km op de rollen laten zetten alvorens te importeren om de 21% te vermijden.
Klopt. Omdat deze auto geen eerdere (kenteken) registratiepapieren heeft en de originele emissie categorie niet langer voldoende is zal je 'm in de meeste landen nooit meer op een kenteken kunnen krijgen tenzij er een speciale regeling is.Smiley schreef:En dikke kans dat dat in andere Europese landen ook zo zal zijn.
De atmo was euro 3. De Turbo euro 4.Smiley schreef:Misschien dat je een euro 3 norm auto niet meer als nieuw in kunt laten schrijven in Duitsland?
En dikke kans dat dat in andere Europese landen ook zo zal zijn.