Eigenlijk wilde ik alleen maar LED dimlicht inbouwen maar je weet hoe dat gaat... in mijn geval blijkt een glas voor de helft los te zitten maar veel erger, een dimlicht bleek los in de behuizing te zitten. Twee van de drie ophang/verstelpunten afgebroken, waarschijnlijk bij nastellen gebeurt, uiteraard niet door mij

Die bevestigingspunten zijn niet te zien als de rubber doppen zijn verwijderd, daarom ben ik de behuizing maar gaan opereren om beter beeld te krijgen...

Eerst met een verhit stanleymes een kamer in de behuizing gesneden (Dremel geeft teveel materiaalverlies bij dichtlijmen)

Hier de eerste afgebroken bevestiging (bleek al eens met hotmelt troep aan gerotzooid te zijn)

Deze gereinigd en geconstateerd dat lijmen niet kan zonder de verstelling vast te lijmen (en dus niet meer te kunnen afstellen).
Daarom een plaatje gemaakt dat als een vorkje de kogel aan het schroefdraad op zijn plek houdt.
Andere kant kan deze bevestigd worden onder de bestaande moer van de koplamp bevestiging aan het chassis.

Hier zit hij gemonteerd:

Nu de uitgesneden kamers weer terugplaatsen in het huis door ze met met 2-componenten epoxy terug te lijmen.

Het geheel even afbakken ..

En dan de lamp eindelijk inbouwen:

Hier de eindresultaat: