Het was Citroën nog nooit gelukt om een auto roestvrij in de showroom te krijgen dus besloten zij om de BX van plastiek te maken.
Er werd een nieuwe doelgroep bereikt, de jaren 60/70 geiten wollen sokken types die er achter kwamen dat je niet alleen van de liefde kunt leven en dat een 2CV of Renault 4 binnen 10 jaar volledig gecorrodeerd weggespoeld was in het riool putje.
De BX was het alternatief om zonder veel gezichtsverlies het gezin (commune), uit "vrije" liefde ontstaan te vervoeren.
Doelgroep: alle doorgezopen/gesnoven/gespoten ex verslaafden die na herstel als hulpverlener aan de slag gingen.
Ook wij hebben zo'n plastiek exoot, het waarschuwing stickertje in de deurstijl geeft volgens mij te kennen dat kinderen er niet mee mogen rijden en dat het dus geen skelter is.
Zomerwielen eronder en lekker aan het rijden. Wat een geweldige auto.
Kom waarschijnlijk met de Porsche langs bij gummen.org om weer even bij te kletsen.
Vandaag nog even aan eenzelfde exemplaar 'gesleuteld'. Zat een steentje 'klem' bij de schijfrem RV.
De beste man had hem nog maar net en wilde de auto op laten halen en naar een Porsche dealer brengen.
Weer helemaal blij mee.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Een Honda motor/auto dealer zij eens tegen mij: wie exclusief wil rijden moet betalen nadat ik op afstand hoorde hoe hij een klant een Opel Kadett rally afhandig maakte in ruil voor een motorfiets met fikse toe betaling.
Dit verhaal sluit aan op het bericht van de 2 vorige sprekers/schrijvers en de tips van Eelco via PB.
Speedster liefhebbers/eigenaren kunnen niet verdragen dat de "vakman" een veelvoud vraagt voor een simpele reparatie/controle.
Groeten, Spenkie.
Laatst gewijzigd door RollatorGT op 09 apr 2017 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.