Coupe delen - beperkte productie
- Daan
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Re: Coupe delen - beperkte productie
Eigenlijk ziet dat coupe panel er alleen goed uit met een hardtop er op. Met het dak er af is het een veel te hoge bult.
Opel Speedster 2.2 Turbo
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Oeps...
- Bijlagen
-
- Speedster GT Hood.png (87.69 KiB) 5285 keer bekeken
Jägertee
Ja die had ik ook al gezien 

Ik weet niet of zo'n coupéklep altijd aan de afdekking van de rolbeugel gehangen wordt, maar die is blijkbaar niet zo sterk...
Jägertee
Ik heb de betaling gedaan voor mijn versie, dus het aftellen is begonnen 
Wat krijg ik:
- Coupe fiberglass bonnet painted NA 2.2 black
- edged louvres, carbon Painted clearcoat gloss
- Gas Spring included

Wat krijg ik:
- Coupe fiberglass bonnet painted NA 2.2 black
- edged louvres, carbon Painted clearcoat gloss
- Gas Spring included
Dat wil zeggen dat je foto's hebt!?
Of heb je blind besteld bij die Italianen
Of heb je blind besteld bij die Italianen

Zoiets
Niet helemaal blind natuurlijk, heb alles gezien op de louvres na, maar daarvan heb ik genoeg renders naar hem toe gestuurd dat ik wel vertrouwen heb dat dat deel wel goed gaat komen.

- timmyboy55
- Contacteer:
Ik begin ook steeds meer te twijfelen, en steeds meer ons eigen achterkantje te waarderen.Daan schreef:Eigenlijk ziet dat coupe panel er alleen goed uit met een hardtop er op. Met het dak er af is het een veel te hoge bult.
De prijs van zo'n coupe dak is dan ook nog eens best fors.
Ik vind het originele dak zeker niet lelijk. Coupe dak is gewoon echt iets anders wat wat mij betreft wel erg mooi de lijnen van de speedster volgt, waar de originele achterkant meer een hap uit de speedster is genomen volgt de coupe de lijnen van dak tot aan de achterkant een vloeiende lijn.
Even een update over het dak, Er is een test versie gemaakt (nog met rechte louvres) en gemonteerd op hun test speedster.

Probleem nu is dat het wat turbulentie geeft op hoge snelheid. Ze zijn naar een oplossing aan het zoeken, ik heb een versteviging van de louvers voorgesteld, hun denken aan een connectie maken tussen de louvres.
Verder heb ik heb een CAD versie gemaakt van de puntige louvres en deze hebben hun getest met hun windtunnel software, dit schijnt goed te werken. Ze willen wel het vibratie probleem eerst opgelost hebben voor ze die van mij verder gaan afmaken
Even een update over het dak, Er is een test versie gemaakt (nog met rechte louvres) en gemonteerd op hun test speedster.

Probleem nu is dat het wat turbulentie geeft op hoge snelheid. Ze zijn naar een oplossing aan het zoeken, ik heb een versteviging van de louvers voorgesteld, hun denken aan een connectie maken tussen de louvres.
Verder heb ik heb een CAD versie gemaakt van de puntige louvres en deze hebben hun getest met hun windtunnel software, dit schijnt goed te werken. Ze willen wel het vibratie probleem eerst opgelost hebben voor ze die van mij verder gaan afmaken
Tegen 2023 en pagina 84 van dit topic gaan de puntige louvres erop staan bij jou 

Ziet er wel mooi uit moet ik zeggen, die puntige gaan nog mooier zijn.
Welke diffusor steekt er onder hun speedster?
Welke diffusor steekt er onder hun speedster?
- timmyboy55
- Contacteer:
Met een hardtop ziet het er waanzinnig uit!
Zodra je open gaat rijden ziet het er niet meer uit vind ik
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Zodra je open gaat rijden ziet het er niet meer uit vind ik
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
streven is nog steeds dat ik m voor 29 juli meetup in België kan laten zien. hopelijk... fingers crossed
@smiley: Tja hoe langer de dak lijn doorloopt hoe mooier, als je het dak eraf haalt is die lijn doorbroken, maar dat is met een 911 targa, lotus excise en zelfs met de standaard speedster niet anders.
Die vind ik met hardtop dak w.b.t. ontwerp ook beter tot z'n recht komen. maar dan heb ik mijn ontwerp pet op, Open rijden moet zeker wel mogelijk blijven

@smiley: Tja hoe langer de dak lijn doorloopt hoe mooier, als je het dak eraf haalt is die lijn doorbroken, maar dat is met een 911 targa, lotus excise en zelfs met de standaard speedster niet anders.
Die vind ik met hardtop dak w.b.t. ontwerp ook beter tot z'n recht komen. maar dan heb ik mijn ontwerp pet op, Open rijden moet zeker wel mogelijk blijven

exige style speedster =
Mocht die van mij niet zo'n scharminkel zijn deed ik dat ook

Mocht die van mij niet zo'n scharminkel zijn deed ik dat ook

captain slow