aboellaard schreef:Ben ook benieuwd. Dat aandraaien van die moeren is toch een heel precies klusje. Ik heb het in eerste instantie ook geprobeerd met de schuifmaat, maar dat ging mij niet goed af. Daarna maar draaiing van de moer gaan meten en dat ging beter. Het is overigens wel zo dat je stuur recht kan staan, maar je nog steeds geen goede toe setting hebt. Maar dan heb je beide kanten op dezelfde wijze niet goed staan. Een hele prestatie op zich

M'n testritje was voor 1000% ok! (jaja, 1000!) Ik ben zeer tevreden over m'n werk. Ik ben dan ook aan 1 kant een kleine 6 uur bezig geweest! Alles geen 100% maar 1000% gecontroleerd. Ook m'n metingen moesten correct zijn , alsook de omwentelingen (daarom het woordje 'exact' ook gebruikt) moesten correct zijn. Alle streepjes die ik getrokken hebben moesten ook overeen komen. Geen verschil ertussen. Met het aandraaien van de borgmoer kom je ook veel te weten. (indien alles afgetekend is).
Het stuur staat ook in het midden. Geen daveren op het stuur op alles snelheden getest. Geen scheef trekken bij remmen en stuur los. Ook rijden op vlakke baan blijft die mooi zijn lijn houden.
De andere kant moet ik nog doen. Dat is voor later want ik heb er totaal geen zin in om te doen. Als die kant gedaan is wordt de wagen gecontroleerd....
Momenteel ben ik heel tevreden over alles wat ik gedaan heb. Ook de juiste bakolie gevonden. ZALIG!!! (de bak zweet ook praktisch niet meer) Wat hou ik van m'n wagentje!!