Heb weer een setje turbo oren en telkens wil ik ze monteren op mijn speedster. Maar als het zo ver is begin ik te twijfelen en doe ik het toch niet.
Weer zit ik met het dilemma.
Een tussenoplossing die nog terug te draaien is, zijn de "oplijmoortjes".
Voor de echte turbo oortjes moet je een stuk uit je sill breken, wat vrij definitief is.
(De grp versie is goedkoper)
Omdat de echte oortjes inmiddels goud geld waard zijn (omdat de inserts op zijn, en er geen replica's zijn) kun je bij verkoop wel 2 setjes oplijm oortjes kopen
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
De aftermarkt vind ik dan weer niet mooi ga orgineel turbo worden of niet. Heb met een paar bedrijven contact gehad ivm de inserts na te maken zaten we op een ongeveer van 500€ per setje vond dat een beetje erover. Als je dan nog eens verzending voor de mensen die er willen bij moet betalen
roosters gewoon verwijderen (scheelt hem 30 tot 50% dacht ik, Speerke getest)
een halve ondertray...... een mod die hier een persoon van het forum gedaan heeft gehad bij m'n speedster
dat pro alloy charge element belemmert natuurlijk ook de flow in je oor....Een pwr plaatsen op een andere plaats??
Heb zojuist een setje originele op de kop weten te tikken in Luxemburg (kasterallee oid).
Kun je deze op de NA schroeven of moet ik dan nog wat verwijderen ?
Als ik het niet zelf kan is er altijd iemand anders die het wel kan.