Helaas ga ik helemaal van de wagen afblijven.....Gewoon zoals hij nu is blijft hij Het eenigste wat ik ooit zou willen veranderen , dat zijn die verdomde stoffe zetels. Past helemaal niet in de wagen.
Mijn 'tuning' dagen zijn gedaan....Genoeg geprult,geld opgedaan,slapeloze nachten en dagen wakker geweest (langste is 30 uur te wijten aan m'n speedster ) . Ik wil gewoon in de Alfa stappen en rijden. That's it!
Zelf heeft de Alfa de optionele sport uitlaat eronder nu. Die Akrapovic was idd nog een andere optie..... Die sportuitlaat klinkt wel lekker (en is gekeurd, hoera!)
Mooi! (even de natte plekken in m'n broek kuisen )
Ik vind die velgen persoonlijk meer een hoog Lamborghini-gehalte hebben
Maar ik geef je helemaal gelijk, eerst maar eens lekker mee rijden! Even helemaal niets aan doen.
Dat gaat jouw vast lukken Dré....................(ik voel een poll opkomen )
Misschien alleen een klein beetje zwart laten spuiten (als tribute aan je vorige auto ) en een iets grotere turbo erop? Daar zie je van buiten niets van dus....
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Co'tje schreef:Een Duits bedrijf heeft een mooie mapping op de plank liggen.
Volgens mij 320 PK en 400nm koppel met een volledig standaard blok
Ja, Pogea.... Vauxhall wil er samen met mij naartoe gaan....
Ik heb (natuurlijk) opzoekwerk gedaan en het is zowat hetzelfde verhaal als bij de speedster. De TCT bak van de Alfa kan MAXIMUM 350NM BETROUWBAAR aan. Dus waar hij nu op staat bij wijze van spreken. Tuners zetten de bak op 420 nm max.... Laat maar allemaal zitten dus......
Wat is wel leuk aan de 1750 cc blok is dat deze ook forged pistons heeft (zoals de z20leh)
Komt mij dus bij de volgende vraag van Daan..... Er zijn echt wel veel gelijkenissen met de speedster vind ik. Speedster voelt natuurlijk veel rauwer aan en de wegligging voel je ook beter bij een speedster. Maar de volgende logische stap (buiten de Lotus varianten) is de 4c.... Voelt eigenlijk aan als een 'opgeblazen' Elise ergens.(ook uiterlijk) Echt jammer dat de 4C niet handgeschakelt is , maargoed, ik leer er wel mee leven... Zodra ie ingereden is spring ik wel even bij Daan binnen. Heeft daar leuke baantjes om te rijden
stefan schreef:hET grote SWAP YOUR BOITE OIL topic...…..dat blijft je achtervolgen hoor dre
Das voor binnenkort he. Alfa schrijft het volgend onderhoud jaarlijks voor. Ik niet ...... De komende duizend km gaan alle olies eruit (dus ook nieuwe bakolie)
Net uit inrijmodus. Dus op Dynamic kunnen zetten. Tja, 't is geen beest zoals mijn speedster..... Komt wel van z'n plek maar het wauw gevoel zoals m'n turbo heb ik wel niet ermee....
Die van Vauxhall (gechipt) gaat echt wel veel sneller
Denk dat de meesten hier opt forum vrolijk naast mij door huppelen....
Net Vauxhall over de vloer gehad. Ook al hebben we dezelfde kleur is er verschil tussen....
Vauxhall z'n 4c was mooi dieprood waar de mijne naar het oranje trok.....