Bijna vergeten om even een verslag te doen

!
Een paar weken geleden bij Jeroen langs geweest die mij had aangeboden dat ik wel even kon passen en meten bij zijn speedster. Aangekomen stond ie (de speedster dus) al mooi voor z'n huis geparkeerd en stoer te zijn.
Conclusie 1: wat een gave kar

. I totally like it.
Conclusie 2: no way dat dit dagelijks,
year round, te rijden is.
Want: Ik pas er inderdaad prima in met m'n 1.87m. Dat wil zeggen zoveel dat ik er qua lengte comfortabeler in zit dan in m'n MX-5 - zeker qua beenruimte! Het voor mij onoverkomelijke probleem is alleen de pure gruwel om er in en uit te komen

. Holy crap, je mag wel een slangenmens zijn als je dat regelmatig wil doen met het dak erop en voor mij werkt dat niet. Op het werk hebben we bv ronduit krappe parkeerplekken en ik mag wel aan yoga gaan doen als ik dagelijks uit zo'n auto wil kruipen

. Ik had bij thuiskomst zelfs zere bilspieren

! Bummer!
Na het passen en meten hebben we nog even een blokje om gedaan over het soort weggetjes waar ik zelf ook dol op ben: klein en smal! Je voelt aan alles dat het verder echt fantastische auto's zijn met 1 brok beleving

! Ik wil er dus nog steeds 1 alleen moet ik daar met m'n wagenpark (van 3) echt naartoe gaan werken. First things first: een andere - iets makkelijkere - roadster. Shortlist: Z3, Z4, 350Z, S2000. Daarna: een andere auto die je year-round kunt rijden ter vervanging van de Mustang en dan kan ik daarna over een Speedy of een Elise gaan nadenken. First world problems dus

!
Voor nu wil ik in ieder geval Jeroen bedanken voor z'n tijd en gastvrijheid en mocht ik wat kopen dan meld ik me weer

!