
Mijn vraag is of het meteen slim is gelijk nog wat ander onderhoud te doen nu de kap eraf ligt? Ik heb de achterdempers ook van de auto af gehad, de draadarmen draaien mooi soepel en - voor zover ik kan voelen - zonder speling. Geen idee echter of je dat zo met de hand kan voelen? Ook de motorsteunen lijken mij goed, maar ik weet niet of het met het blote oog zichtbaar is als deze slecht zijn geworden?
Wat mij zelf verder opviel:
-draagarmen hebben heel licht oppervlakkige roest. Ben van plan dat met een roestconverter in de spuiten.
-koelvloeistoftankje heeft teveel zon gehad, tijd voor een nieuwe. Weet iemand zo welke type tank dat is?










Verder gaan de GAZ schokdempers naar de UK voor een servicebeurtje, rechtsachter was gewoon afgebroken (gelukkig veilig thuisgekomen). Voor 60 GPB per stuk vervangt GAZ de blauwe onderdelen voor nieuwe - steverige - versies. Ik heb alleen twee soorten achterdempers, moet nog even uitzoeken welke ik ga laten fixen. Degene die eronder zaten hebben één langere veer, de tweede set die ik heb liggen en kortere veer en een hulpveer. Helaas is er weinig documentatie over te vinden.




