Ik vraag me af of er nog iemand commerciele voordelen ziet in zn speedster door er bepaalde tijd reclame op te hangen van één of ander?
Alle ja, ik probeer altijd wel ergens iets los te krijgen dus voor mij is dat niets nieuws onder de zon Maar ik had gedacht aan bevoorbeeld een mooie muziekinstalatie aan zéér goede voorwaarden hierdoor. Natuurlijk wil ik geen jaren met een bestickerde speedster rondtoeren maar ik denk dat je met zo een wagen wel wat kan lospeuteren op die manier...iemand al eens een poging ondernomen???
Heb één keer een contrakt gehad van 2000 euro op jaar basis.
Maar werd na één week al weer ingetrokken . vroeg waarom,
Ik rij altijd zo hard, dat ze de reclame niet konden lezen.
jans schreef:Heb één keer een contrakt gehad van 2000 euro op jaar basis.
Maar werd na één week al weer ingetrokken . vroeg waarom,
Ik rij altijd zo hard, dat ze de reclame niet konden lezen.
2000 euro is niet mis. Was je hele wagen beplakt of viel dat nog mee?
Kan ik hieruit afleiden dat ik zo misschien aan een mooie muziekinstalatie geraak door een half jaar reclame te laten plakken?
"Wij rijden vaak met onze (altijd gekuiste) speedster en héél traag meneer" zou dan moeten volstaan
mj schreef:2000 euro is niet mis. Was je hele wagen beplakt of viel dat nog mee?
Kan ik hieruit afleiden dat ik zo misschien aan een mooie muziekinstalatie geraak door een half jaar reclame te laten plakken?
"Wij rijden vaak met onze (altijd gekuiste) speedster en héél traag meneer" zou dan moeten volstaan
Mijn auto was aan één kant beplakt , met reclame voor graf zerken.
Dan zijn jullie denk ik zéér geschikt voor een uitvaart, die gaan ook langzaam vooruit.
Een uitvaart onderneming kan als ze maar niet gaan cremeren want dan rij je wel met erg veel rook uit de Miltek.Maar nu even eerlijk ben je nu echt van plan om met reclame te gaan rijden? Tips Edet ,tena lady,kukident,wetty`s,unox,enuh Martin wil je auto wel met lays beplakken maar voor 2000 euri,s.lijkt mij sterk.vr.gr.linne150
Bij ons in de buurt staat ook een crematorium, en daar is vorige week
de hele schoorsteen van ontploft. Bij nader onderzoek bleek dat ze een vrijgezel hadden cremeerd, die zijn kruit nog niet verschoten had