De originele zijn gele bilsteins met zwarte eibach veren.
Op die zwarte veren staat zowel het eibach logo met een code, en een A116 code.
Maar zover zullen ze hopelijk niet gaan.
Er waren in het verleden verlagingsveren te koop voor die originele bilsteins.
Ik dacht dat die ook zwart waren, maar weet het niet 100% zeker.
Die gele bilsteins en zwarte eibachs staan in de originele brochure: http://www.speedsterinfo.com/prive/images/1/folder.pdf
Ik weet niet of die digitaal laten zien, of kleuren printen genoeg is voor de belgische keuring.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als het lukt, dan staat er een foto bij
Maar op de vering staat eibach a116 d 0022
Dus het gaat dan om de originele -.- zal dus maar gewoon terug gaan met die folder en hopelijk vinde ze ergens een beetje versta'd
Bijlagen
IMG_20210704_002541.jpg (89.76 KiB) 3902 keer bekeken
Hier nog wat foto's van de assembly line toendertijd. https://www.youtube.com/watch?v=GL_VGDf0PUw
De dempers en veren staan duidelijk in beeld op 5 foto's van 1.25 t/m 1.53
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Spijtig genoeg hebben al veel Belgische speedsters dit meegemaakt.
Het enige dat je hier aan kan doen is de homologatie van Opel contacteren Mulderen of zoiets.
Deze kan een papier maken dat het orginele dempers en veren zijn. Laat in een keer de blauwe stabilisator stang en Ap racing remklauwen er bij op zetten hier vallen ze ook nog wel eens over.
Ik heb een paar jaar geleden hetzelfde voor gehad. Heeft mij toen wel 3 maanden gekost om het klaar te krijgen.
Spijtig genoeg werken de folders van de Speedster niet of foto's van andere Speedster, zelfs homologatie papieren van andere Speedster namen ze niet aan.
Gistere naar opel garage in de buurt geweest en de persoon die mij kwam helpen wist al dat er bilstein standaard onderstak. Hij ging verder navraag doen bij opel voor het in orde te krijgen.
Ik had ook gezegd dat er al meer waren geweest met dit probleem en dat ze via de homologatie dienst van opel aan papieren geraakt zijn. Maar daar kreeg ik als antwoord op dat opel overgenomen is door PSA group en dat er een hoop functies en diensten weg gegaan zijn door besparingen.
Dus ik hoop nu dat zij mij snel terug opbellen dat het in orde is! Anders mag ik na volgende maandag niet meer rondrijden