Ik kom ze nieuw nergens tegen, zal ook wel niet meer leverbaar zijn zeker

ik zag dat delage speedster de orginele kan reviceren en modificeren, zou dat wat zijn?
https://www.delage-speedster.com/e-bout ... s-stage-1/
En natuurlijk een heel sterke espresso van Leo gehadmatzwart schreef: 21 dec 2022 11:44 Even een update .
De schokbrekers opsturen naar frankrijk had ik niet zoon goed gevoel bij .
De elise dempers kon ik niet over vinden of de lengte gelijk is , dat is een hele dure gok om die te bestellen.
Vanochtend ben ik bij madeno racing geweest, een rondleiding gehad en een heel goed gesprek gehad .
Ik heb de schokbrekers daar achter gelaten om te laten reviceren .
Waarom de orginele schokbrekers denk je mischien?
Ik vind de auto goed rijden zo, ik wil hem niet stugger hebben .
Als het onderstel klaar is gaat madeno de auto ook uitlijnen .
Zit dicht bij m'n thuis, op 1.5 uurtje rijden. Ga er ook met de 4C naartoe op 21 februari...S. Gonzales schreef: 30 dec 2022 20:53 Manta79 en ik hebben daar ieder een set Nitrons (46 mm uitvoering met trackday veren) gekocht. Je krijgt ze daar geleverd met een complete computeruitdraai van zijn testbank. Daarbij bleek dat er 1 exemplaar van de in totaal 8, behoorlijk afweek. Dat heeft hij meteen herstelt. Daar had je normaal niet zo snel achtergekomen denk ik.Dus dat is echt wel een meerwaarde.
Ze hebben daar echt een passie voor schokdempers. En voor koffie natuurlijk. Ik kwam bij Leo toen hij nog in Oude Tonge zat. In zijn huidige pand ben ik nog niet geweest.