Het rare speedstertje
Re: Het rare speedstertje
Het is zo ver, 1 september gaat hij op voor de apk!
Als ik het niet zelf kan is er altijd iemand anders die het wel kan.
Tijdens de apk is een scheur ontdekt in het subframe bij de ophanging van het linker voorwiel. Dit is niet iets nieuws maar iets wat schijnbaar jaren achter de wielkast bekleding verstopt is gebleven. Helaas trek ik hiermee aan het kortste eind want reparatie is niet mogelijk.
De auto is afgekeurd en moet van de weg. Ik ga heb denk ik als donorauto aanbieden........ zeer bittere pil nar jaren van rernovatie.
De auto is afgekeurd en moet van de weg. Ik ga heb denk ik als donorauto aanbieden........ zeer bittere pil nar jaren van rernovatie.
Hallo Thijs,
Mocht je de auto weg doen als donorauto, laat het even weten en doe even een PB. Ik zoek nog delen.
Volgens mij woon je in de buurt...
Mvg Emiel
Mocht je de auto weg doen als donorauto, laat het even weten en doe even een PB. Ik zoek nog delen.
Mvg Emiel
Hallo Emiel,E. Gotink schreef: 05 sep 2022 17:15 Hallo Thijs,
Mvg Emiel
De hele auto is te koop. Liefste hele auto maar delen jnnoverleg ook.
Ik heb geprobeerd je een berichtje sturen maar op eenmotorige andere manier lukt het niet.
Bel me anders even op 0642472345
Hallo Emiel,E. Gotink schreef: 05 sep 2022 17:15 Hallo Thijs,
Mvg Emiel
De auto is te koop. Liefst hele auto maar delen kan in overleg ook.
Ik heb geprobeerd je een berichtje sturen maar op een of andere manier lukt het me niet.
Bel me anders even op 0642472345
Ach nee zeg, wat slecht verhaal!Thijskok schreef: 05 sep 2022 9:28 Tijdens de apk is een scheur ontdekt in het subframe bij de ophanging van het linker voorwiel. Dit is niet iets nieuws maar iets wat schijnbaar jaren achter de wielkast bekleding verstopt is gebleven. Helaas trek ik hiermee aan het kortste eind want reparatie is niet mogelijk.
Pech op pech.....
- robertsabee
- Actief lid
Tijdens een apk mogen ze geen dingen los schroeven. Goed om te weten....Thijskok schreef: 05 sep 2022 9:28 Tijdens de apk is een scheur ontdekt in het subframe bij de ophanging van het linker voorwiel. Dit is niet iets nieuws maar iets wat schijnbaar jaren achter de wielkast bekleding verstopt is gebleven. Helaas trek ik hiermee aan het kortste eind want reparatie is niet mogelijk.
Zonde zeg..
Kan dat niet gelast worden? Ik heb meerdere Land Rovers gehad waar heel veel aan de chassis was gelast, nooit een APK probleem geweest. Een gat of scheur inderdaad wel.
Kan dat niet gelast worden? Ik heb meerdere Land Rovers gehad waar heel veel aan de chassis was gelast, nooit een APK probleem geweest. Een gat of scheur inderdaad wel.