SR20 port spacing is almost identical to the GM engineDaan schreef: ↑28 aug 2020 10:32 Ik wil geen dampen/olie/smeer in mijn inlaatmanifold.
Deze worden straks geventileerd naar mijn inlaattraject via een catchcan om de smerigheid af te vangen. Was ook op mn oude systeem zo, alleen nu is ie echt dicht.
Nog een update: Uitlaatspruitstuk van een Mitsubishi EVO 5 zou ook moeten passen op de ecotec:
My B207 seems to run about 2.2 bar at my idle ( 1000rpm ) and a max of around 5 bar. 10/60 competition oil
Std oil drain is a decent location, no issues with space. Mamba Tek sell a decent quality oil drain fitting for it too which can be adapted.
With a little work, they can fit. ( not final pic ). It is very close to the stat housing on the Z22. The B207 seems to have a little more clearance
Met een beetje werk passen ze. (niet de laatste foto). Het zit heel dicht bij de stat-behuizing op de Z22. De B207 lijkt iets meer speling te hebben
Google translate, sorry I speak English
SR20 poortafstand is bijna identiek aan de GM-motor
Mijn B207 lijkt ongeveer 2,2 bar te draaien bij mijn stationair toerental (1000 tpm) en maximaal ongeveer 5 bar. 10/60 competitie-olie
Standaard olieaftappunt is een goede locatie, geen problemen met ruimte. Mamba Tek verkoopt ook een goede kwaliteit olieaftapfitting die kan worden aangepast.