Hallo allemaal,
Na mijn Speedster 13 jaar in bezit te hebben gehad, heb ik het besluit genomen haar te verkopen.
Maar voor ik haar op een aantal plaatsen te koop aanbied, wil ik dat clubleden er notie van hebben. Ik twijfel namelijk of ik de wagen met haar huidige uiterlijk te koop aan wil bieden omdat ik denk dat ik mezelf erg beperk met het aantal geïnteresseerden. Echter, er kan iemand tussen zitten die de outfit precies past en als die er is, vind ik hem of haar waarschijnlijk via de club. En gun ik die persoon de wagen ook het meest.
In het kader van het feit dat in 2023 les 24 Heures du Mans 100 jaar geleden voor het eerst verreden werd en ik nogal een fan ben van deze happening en van Jan Lammers, heb ik mijn Speedster toen gewrapt/laten wrappen in de kleuren van de wereldkampioenswagen van Jan uit 2003. De wagen heeft sinds die tijd altijd onder een dubbele beschermhoes gestaan om niet te verkleuren. Mijn idee is, als ik die specifieke liefhebber niet kan vinden binnen ongeveer een maand tijd, om de wagen te ontwrappen waardoor er een maagdelijke witte Speedster tevoorschijn komt. (d.w.z. aan de buitenkant, want de binnenkant is standaard grijs.)
Mijn Speedster uit 2002 met nummer 3064 is onderhuids een standaard 2.2. Ten tijde van de ombouw zijn kieuwen, spoiler, splitter en luchtsleuven in de voorbumper toegevoegd. Ze heeft alle technische updates gehad.
Er zijn foto’s beschikbaar met Jan en zijn toenmalige eerste monteur Davy Lemmens en de Dome Judd, het voorbeeld voor de wrap, Deze komen met verkoop van de wagen, evenals 4 winterwielen.
Ondanks dat de wagen de laatste anderhalf jaar geschorst is, staat er inmiddels bijna 160000km op de teller. De wagen komt met nieuwe APK en wordt gekeurd bij van der Kooi in Houten.
Ik denk aan een vraagprijs van €18000
fduren@caiway.nl