Voor mijn Opel Speedster 2.2 ( R97) 147 /PK
Zoek ik een originele ECU.
Van bouwjaar 08-11-2001
Opel Speedster:Nr 2043
Wie kan mij hieraan helpen ?
Graag appen of SMS en.
Peter Smits op 0653725911
Of een e-mail naar pwm.smits@outlook.com
Ik zoek een gebruikte ECU of een nieuwe, 2.2 Ltr
-
Peter Smits
- Nieuw lid
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Contacteer:
Re: Ik zoek een gebruikte ECU of een nieuwe, 2.2 Ltr
De fysieke hardware van alle Z22SE ECU's is gelijk, alleen de software er op is (licht) anders met de verschillende auto's waar de motor in zit.
Je hoeft niet specifiek een Speedster ECU te vinden. Een andere Delphi GMPT E15 ECU uit een Astra, Zafira, Vectra, etc. is ook prima, want is hetzelfde 'doosje' qua hardware.
Neem daarna contact op met een lokale chiptuner of bijv. Peter van OBDtuner ( info@ObdTuner.com ) om de originele Speedster image er op te flashen en je hebt een 'origineel'.
Alleen even opletten dat de koppeling naar de startonderbreking en de transponder-sleutel lezer ook weer in 'inleer' stand staat.
Bye, Arno.
Je hoeft niet specifiek een Speedster ECU te vinden. Een andere Delphi GMPT E15 ECU uit een Astra, Zafira, Vectra, etc. is ook prima, want is hetzelfde 'doosje' qua hardware.
Neem daarna contact op met een lokale chiptuner of bijv. Peter van OBDtuner ( info@ObdTuner.com ) om de originele Speedster image er op te flashen en je hebt een 'origineel'.
Alleen even opletten dat de koppeling naar de startonderbreking en de transponder-sleutel lezer ook weer in 'inleer' stand staat.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..