Sorry maar er zijn grenzenPipo schreef:Nu nog de kleur in Europe-blue veranderen en het is helemaal af![]()

Sorry maar er zijn grenzenPipo schreef:Nu nog de kleur in Europe-blue veranderen en het is helemaal af![]()
Er is er een tussen Belgie en Nederland...Marcel schreef:Sorry maar er zijn grenzenPipo schreef:Nu nog de kleur in Europe-blue veranderen en het is helemaal af![]()
Dat vind ik nou echt een steek onder de gordel, zielinne150 schreef:Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum![]()
![]()
vr.gr.linne150
Pipo schreef:Dat vind ik nou echt een steek onder de gordel, zielinne150 schreef:Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum![]()
![]()
vr.gr.linne150
![]()
![]()
![]()
Maar Jans, wat de wegen betreft. Geef mij maar de Belgische autowegen tov de Nederlandse hoorEn onze Ardense bochtjes met uitzicht moet je bij jullie ook ver gaan zoeken
Betere wegen in BelgiePipo schreef:Dat vind ik nou echt een steek onder de gordel, zielinne150 schreef:Hallo Pipo,Stel je voor dat Belgie bij Nederland hoorde dan hadden jullie ook een goed SPEEDSTER forum![]()
![]()
vr.gr.linne150
![]()
![]()
![]()
Maar Jans, wat de wegen betreft. Geef mij maar de Belgische autowegen tov de Nederlandse hoorEn onze Ardense bochtjes met uitzicht moet je bij jullie ook ver gaan zoeken
En waarom is dat denk je? OMDAT AL DIE NEDERLANDERS MET HUN OVERLADEN VRACHTWAGENS BIJ ONS DE BINNENWEGEN KOMEN KAPOTRIJDEN!speedster schreef: Ik rij veel met de vrachtauto in Belgie, maar vind de wegen niet echt goed vergeleken met Nederland. Het is wel beter dan 15 jaar geleden, maar vergeleken met Nederland moet er nog veel veranderd worden. Vooral de binnen door wegen met gaten in de weg.
linne150 schreef:Wij hebben in ons Koningshuis ook zweimal iemand gehad waar dat oranje een raar of vreemd gedrag opriep linne150