ik wil mijn Speakers vervangen.
Hoe krijg ik het rooster los, en wat is de maat?
Weet iemand ook hoeveel watt er nu in zit (2,2)?
Alvast bedankt
Martin.
Speakers
- Piet
- Giga lid Carbon
VDO SSP 1711
Diameter 165 mm
140 Watt max.
35 Watt nom.
Rooster kun je er zo afhalen. Ze zitten geklemd. Dus met iets van plastic in de vorm van een ijsstick en of tegelijkertijd met een tierib door de gaatjes van het rooster halen en er aan (zachtjes) trekken.
Handigste is om met een accuschroefmachine hebt die om een hoek kan schroeven de speakers er uit te halen, dat hoef je de passagiersstoel er niet uit te halen.
Diameter 165 mm
140 Watt max.
35 Watt nom.
Rooster kun je er zo afhalen. Ze zitten geklemd. Dus met iets van plastic in de vorm van een ijsstick en of tegelijkertijd met een tierib door de gaatjes van het rooster halen en er aan (zachtjes) trekken.
Handigste is om met een accuschroefmachine hebt die om een hoek kan schroeven de speakers er uit te halen, dat hoef je de passagiersstoel er niet uit te halen.
Bedankt Piet.piet schreef:VDO SSP 1711
Diameter 165 mm
140 Watt max.
35 Watt nom.