Ben nog niet lang bezitter van een speedster #0898 grijszilver van 2003
24000km toen ik hem aanschafte nu 26533km en heb gemerkt dat hij bij het contact aanzetten een zeer raargeluid maakt en ratelent geluid wat hij niet tevorens had
kan iemand mij zeggen wat dit kan zijn ??? hierbij moet ik er ook bij vertellen dat het olie lampje gaat branden als ik te snel een bocht neem, wat zou dit kunnen zijn ? ik hoop niets erg
speedyfrakke schreef:Hallo beste speedsters freaks
24000km toen ik hem aanschafte nu 26533km en heb gemerkt dat hij bij het contact aanzetten een zeer raargeluid maakt en ratelent geluid wat hij niet tevorens had
kan iemand mij zeggen wat dit kan zijn ??? hierbij moet ik er ook bij vertellen dat het olie lampje gaat branden als ik te snel een bocht neem, wat zou dit kunnen zijn ? ik hoop niets erg
alvast bedankt voor de respons
speedyfrakke
Hoi Welkom hier..........
gelukkig voor mij kan ik je niet verder helpen, dat wil dus zeggen dat ik dat niet gehad heb...........in ieder geval S6......
speedyfrakke schreef:Hallo beste speedsters freaks
alvast bedankt voor de respons
speedyfrakke
bedankt marcel
betreft het aan gaan van het olie lampje zou hij aan een smering toe zijn
ze hebben mij verteld dat hij pas op 30000km een nodig had wat denk je ???
Een ratelend geluid als je door een bocht gaat, én dan gaat tevens het olie lampje branden Zou er dan maar hééél snel olie bijdoen.
Misschien ben je zelfs daar wel te laat voor
welke olie gebruiken julie of wat is de beste olie
hoe ga ik merken of het nu te laat is (als hij niet meer gaat zegt) op wat moet ik zeker gaan kijken ???
Is het dat lampje links onderin.. Rood.. Dat is dan je koelvloeistof, heb ik ook gehad in bochten. Van de week trouwens weer effe, beetje bijvullen en klaar...
nee het was het olielampje, raar dat het in de bochten 1sec gaat oplichten
als er te weinig olie in men auto zou zitten zou het moeten blijven branden ?
Ik denk dat het je remvloeistof lampje is. Kijk nog eens goed welk lampje het is, en bekijk in je instruktieboekje of dat het remvloeistoflampje is.
Bij mij licht dat lampje ook af en toe op in snelle bochten. Een heel klein beetje remvloeistof bijvullen verhelpt het probleem. Check even dat nivo.
Dat ratelende(/gorgelende?) geluid bij contact aan hebben meerdere speedsters, als het geluid is wat ik denk. Het is waarschijnlijk je benzinepomp, en het "hoort" bij de speedy
He Maik,ouwuh dozuh fuhhuizah gorgeld jouw auto? poets je ook z`n tanden? Dan ben jij dus ook een super poetser!Is dat huis nou nog niet klaar!!!!!brei je de vloerbeddeking zelf? zie je ,Wilbert
het remvloeistof lampje was !!! heb deze morgen het nog eens goed bekeken en ga was remvloeistof bij kappen zodat het terug op pijlstaat
was wel geven schrikken gisteren ik dacht dat ik zonder olie zat te bollen ik ga hem deze week binnen doen voor een smering zodoende zullen ze het even cheken en dan zou ik hem graag laten chippen bij DMT oostmalle maar.... ik heb deze week op de radio gehoord dat ze gaan kontrole doen op ge-chipte cars. zodat we weeral meer mogen betallen ( of boete) hebben jullie daar al iets van vernomen of ervaring mee gehad ...
speedyfrakke schreef:het remvloeistof lampje was !!! heb deze morgen het nog eens goed bekeken en ga was remvloeistof bij kappen zodat het terug op pijlstaat
was wel geven schrikken gisteren ik dacht dat ik zonder olie zat te bollen ik ga hem deze week binnen doen voor een smering zodoende zullen ze het even cheken en dan zou ik hem graag laten chippen bij DMT oostmalle maar.... ik heb deze week op de radio gehoord dat ze gaan kontrole doen op ge-chipte cars. zodat we weeral meer mogen betallen ( of boete) hebben jullie daar al iets van vernomen of ervaring mee gehad ...
Hoi geen ervaring mee, wel is alleen chippen bij een 2.2 naar mijn weten zonde van je geld, je kan dan beter hier even op wachten denk ik