Dit zijn 4 losse strookjes Alu. plaat die aan één zijde omgezet zijn. Dus €99,= is nog steeds ruim betaald
En wat betreft de rest van de diffusers heb je helemaal gelijk Jan, Ze zijn allemaal enorm duur (gemaakt)
Ik ben bezig om er zelf 1 te maken, En als die naar mijn idee effectief is dan kan hij op bestelling gemaakt worden...
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Dat van, iets erbuiten steken was me duidelijk ,maar als jij iets er tussen in kunt maken ,of laten maken ,doe ik ook mee. Als het maar effektief is.
als het maar geen 500 euro kost. Dat heb ik er niet voor over.
Als je het toch over maken hebt, ben met iemand bezig , om turbo achter spoilers te maken. Kosten bij Opel in de grondverf 550 euro.
en bij mij
jans schreef:
Als je het toch over maken hebt, ben met iemand bezig , om turbo achter spoilers te maken. Kosten bij Opel in de grondverf 550 euro.
en bij mij
Je krijgt bij Opel wel 25-40% korting erop........
Gewoon geschroefd Marcel.
Korting van 25 tot 40 % misschien dat ik in dat geval er maar niet aan moet beginnen. Heb vandaag mijn achter spoiler binnen gekregen, en koste 550 euro.
Vmax , had er ook nog een grote ventilator liggen ongeveer één vierkante meter doorsnee. Die moet hem toch ook wel een beetje aan de weg houden. één nadeel , dat ding weegt 60 kg.