Diffusor en zo
Het word in ieder geval Alu.
En Maik, ik wil er ook wel 150 of 200 euro voor vragen, Maar ik heb geen bedrijf en ben ook niet echt uit op winst bejag. (ik wil nog wat langer "lid" blijven
)
p.s. Jan, Wat zouden die achterspoilers moeten gaan kosten? en zijn die van CF

En Maik, ik wil er ook wel 150 of 200 euro voor vragen, Maar ik heb geen bedrijf en ben ook niet echt uit op winst bejag. (ik wil nog wat langer "lid" blijven

p.s. Jan, Wat zouden die achterspoilers moeten gaan kosten? en zijn die van CF
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

Spoilerjans schreef:Dat van, iets erbuiten steken was me duidelijk ,maar als jij iets er tussen in kunt maken ,of laten maken ,doe ik ook mee. Als het maar effektief is.
als het maar geen 500 euro kost. Dat heb ik er niet voor over.
Als je het toch over maken hebt, ben met iemand bezig , om turbo achter spoilers te maken. Kosten bij Opel in de grondverf 550 euro.
en bij mij

Gr,

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Nee, niet de werking, die zal precies hetzelfde zijn als elk stijf materiaal wat je ervoor wilt gebruiken. Ik had het puur over sterkte. Als je een redelijk eenvoudige vorm wilt houden, dwz niet met verstevigingsribben oid, dan vind ik hard kunststof een beetje eng. Ik denk dat het snel gaat scheuren/breken.jans schreef:Bedoel met hard plastic de ""werking "" Dat het niet houdbaar is , is wel zeker. Hout verrot op den duur , maar de werking zal ook wel hetzelfde zijn.
Alu zal het makkelijkst zijn.
@Stef: 100 euro voor mij, 100 euro voor jou vind ik wel een mooie, maak er dus maar 250 euro van (incl. materiaalkosten)

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Het antwoord:
Goedemorgen Marcel,
De u gevraagde prijs van de Turbo a-spoiler (ongespoten) bedraagt € 455,00 ex BTW.
Hierop kunnen wij 30 % korting verlenen zodat het door u te betalen bedrag € 379,01 incl. BTW is.
Met Vriendelijke Groeten,
Hans van Kuijk
Service Adviseur
Opel Centrum Oosterhout
ik snap trouwens niet dat ze bij moto-concept nog wat verkopen, de frontflaps kosten daar € 72,- excl bezorgkosten, dus iets van € 80,- en bij Oosterhout € 58,-
De achterspoiler bij moto-concept € 470,- excl bezorgkosten dus € 480,- en dat is zelfs € 100,- duurder
Goedemorgen Marcel,
De u gevraagde prijs van de Turbo a-spoiler (ongespoten) bedraagt € 455,00 ex BTW.
Hierop kunnen wij 30 % korting verlenen zodat het door u te betalen bedrag € 379,01 incl. BTW is.
Met Vriendelijke Groeten,
Hans van Kuijk
Service Adviseur
Opel Centrum Oosterhout
ik snap trouwens niet dat ze bij moto-concept nog wat verkopen, de frontflaps kosten daar € 72,- excl bezorgkosten, dus iets van € 80,- en bij Oosterhout € 58,-
De achterspoiler bij moto-concept € 470,- excl bezorgkosten dus € 480,- en dat is zelfs € 100,- duurder