Dwarsbalk Vauxhall
Dwarsbalk Vauxhall
Hey,
Kan iemand mij vertellen waar ik een dwarsbalk(vooraan in de grill) kan vinden van een Vauxhall VX220.
Greetz,
Kan iemand mij vertellen waar ik een dwarsbalk(vooraan in de grill) kan vinden van een Vauxhall VX220.
Greetz,
Opel Speedster 2.2 "0044"
One of the first.
One of the first.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: Dwarsbalk Vauxhall
Meld je aan op het engelse speedster Forum.......die kunnen je misschien helpen, of hou http://www.ebay.co.uk in de gatenAkeem schreef:Hey,
Greetz,
Thankx Marcel,
Ik heb net gechecked op ebay maar ik heb er wel mijn twijfels over of die nog in goede staat is.
http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-VX220-Tu ... dZViewItem
Ik heb net gechecked op ebay maar ik heb er wel mijn twijfels over of die nog in goede staat is.
http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-VX220-Tu ... dZViewItem
Opel Speedster 2.2 "0044"
One of the first.
One of the first.
- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer:
Denk dat je dat ook gewoon bij de lokale opel dealer moet kunnen bestellen. Prijs is natuurlijk vraag 2 
Onderdelen zouden moeten zijn:
Emblem, Radiator grille, vauxhall
Part No 9119101 Kat. No. 51 77 195
Rail, mounting, emblem, front, vauxhall
Part No 9197324 Kat No 48 00 324
Nut, special, 5mm, radiator grille emblem fixing
Part No 9197548 Kat No 4800548
Mark

Onderdelen zouden moeten zijn:
Emblem, Radiator grille, vauxhall
Part No 9119101 Kat. No. 51 77 195
Rail, mounting, emblem, front, vauxhall
Part No 9197324 Kat No 48 00 324
Nut, special, 5mm, radiator grille emblem fixing
Part No 9197548 Kat No 4800548
Mark
C30-94@0.55bar
- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer:
- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer:
Ja daar ben ik het mee eens...
En onder ons gezegd en gezwegen... wat nut heeft dat nu van die dingen te veranderen? In Engeland maken z'er ne n'Opel van en hier maken ze'r ne Vauxhall van... maar het blijft uiteindelijk toch hetzelfde hé?
Maar je kan je OPEL roosterke wel op EBAY.CO.UK verkopen of wisselen misschien, want daar zoeken ze achter OPEL grilles... En als je dan je verkoopprijs aftrekt van je aankoopprijs is het niet meer zo duur... Je kan zelfs wat winst maken hèhè...
En onder ons gezegd en gezwegen... wat nut heeft dat nu van die dingen te veranderen? In Engeland maken z'er ne n'Opel van en hier maken ze'r ne Vauxhall van... maar het blijft uiteindelijk toch hetzelfde hé?
Maar je kan je OPEL roosterke wel op EBAY.CO.UK verkopen of wisselen misschien, want daar zoeken ze achter OPEL grilles... En als je dan je verkoopprijs aftrekt van je aankoopprijs is het niet meer zo duur... Je kan zelfs wat winst maken hèhè...