De verkoper maakt, of kraakt

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

De verkoper maakt, of kraakt

Bericht door van dijk »

Ik heb in maart mijn Speedster gekocht, en er waren wat problemen met de auto. Kan gebeuren, maar het moet wel worden opgelost. De verkoper was een aardige jongen, die erg gek op de Speedster was. Hij zou mijn problemen oplossen, en er achter aan gaan. Na 7 maanden was ook ik het zat dat het nog niet was opgelost. Dus Opel NL gebeld! Nu hoorden andere mensen (onder ander zijn baas) Dat er klachten waren. Ze hadden mij beloofd dat het opgelost zou worden. En ja hoor het kan dus wel in een week! Gek, maar een verkoper kan auto's verkopen, maar dus ook de klanten weer net zo hard weg laten gaan. Mijn advies is dan ook, als je problemen hebt bij je Dealer, Zoek het hoger op. Ik kwam bij Opel NL, omdat ik 7 maanden bezig was. Maar in dit geval hield een persoon alles tegen. De verkopers keken niet blij toen ik vandaag mijn auto kwam halen. Maar dat zou wel met een gesprekje achter de schermen te maken hebben. Maar mijn auto is af :jump: Hier werk geen Dennis van de ven :wink:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Of zoek een dealer met goed personeel.
Fijn dat je auto weer goed is, jammer dat het zo moet.
Lotus Elise S2
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef:Of zoek een dealer met goed personeel.
Fijn dat je auto weer goed is, jammer dat het zo moet.
Ja dat is moeilijk als je regelmatig van auto en van merk wisselt ;)

Maar inderdaad als ik ergens een auto ga kopen, en de verkoper staat me niet aan worden we het niet eens, komen ze hun afspraken niet na, is ook niet echt slim......(zou vandaag een offerte binnen krijgen voor een 107..niks gezien :shock: )

Maar zoals bij Martin is om moedeloos van te worden, zelf gelukkig geen ervaring mee, bij Opel Oosterhout doen ze meer dan alles voor me :!:
Dik tevreden ik :!:

Maar TOP dat het goed gekomen is :!:
stef666

Bericht door stef666 »

zelf gelukkig geen ervaring mee, bij Opel Oosterhout doen ze meer dan alles voor me
Dik tevreden ik
Als ze dat niet zouden zijn na al die €€ die jij daar gebracht hebt zou er écht iets niet in orde zijn daar.... :mrgreen: Afbeelding
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
van dijk

Bericht door van dijk »

Het probleem is dat er in veel bedrijven langs elkaar heen wordt gewerkt. Met mijn Honda zit ik bij een klein bedrijf, ik ken bijna iedereen daar. Dat werkt super (ik koop ook iedereen om met Chips :wink: )
Akeem
Lid

Bericht door Akeem »

Het magazijn van Opel in Antwerpen is alleen maar bij Gman Verbeeck. Dus het maakt niet uit waar je hem hebt gekocht. Alles komt uiteindelijk via Verbeeck aan(in Antwerpen toch). Ik ga altijd op onderhoud bij Gman André. Daar mag ik niet klagen. Maar nog een ander verhaal is toen ik mijn speedster had gekocht was de reserve sleutel zoek. Straffer was dat ze de sleutel niet meer konden programeren. Na 9 maanden was ik het kotsbeu en ben ik rechtsreeks naar Opel Belgium gegaan om daar klacht in te dienen. Na 2 weken was het probleem opgelost.

Dan spreken ze dan van Opel service. Een scheet in een fles krijg je ja :!: :evil:
Opel Speedster 2.2 "0044"
One of the first.
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

stef666 schreef:Als ze dat niet zouden zijn na al die €€ die jij daar gebracht hebt zou er écht iets niet in orde zijn daar.... :mrgreen: Afbeelding
Hahaha valt reuze mee :!:

En ik ben best een lastige klant......kritisch :!: en onderhandel graag :wink:
stef666

Bericht door stef666 »

Heb jij de auto's gekregen dan daar? :wink:
Moet ik er toch ook eens gaan shoppen :mrgreen: (kijken of ze nog zo'n poetsers edition hebben staan)
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

stef666 schreef:Heb jij de auto's gekregen dan daar? :wink:
Moet ik er toch ook eens gaan shoppen :mrgreen: (kijken of ze nog zo'n poetsers edition hebben staan)
Haha gekregen niet......maar ik heb meestal veel slechtere deals gedaan :!:

Voordeel was de rode had ik particulier gekocht en de Turbo had ik met heeeel veeel korting gekocht :!:
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Marcel schreef:zou vandaag een offerte binnen krijgen voor een 107..niks gezien :shock: )
Oeps kom er net achter dat hij gisteren netjes mijn voicemail had ingesproken dat ze de offerte nog niet gereed hadden.......maar er nog wel mee bezig zijn, kijk dat is netjes :lol:
SteV6

Bericht door SteV6 »

Uitgekeken op de Colt Marcel?

Is een 1007 niet wat voor jullie? Lekker hip karretje ...

On-topic: Dat is de reden dat ik ook altijd een gesprekje aanga met de chef werkplaats en een paar monteurs. Dat zijn namelijk de jongens waar je mee verder moet als je de auto eenmaal gekocht hebt.

De verkoper moet een goede deal aanbieden, maar verder heb ik met zo'n man (zijn helaas bijna nooit vrouwen) niet veel op. En als ik geen goed gevoel heb bij de monteurs en de chef werkplaats, dan ook geen onderhoud!

SteV6
S4 Avant
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

SteV6 schreef:Uitgekeken op de Colt Marcel?

Is een 1007 niet wat voor jullie? Lekker hip karretje ...

On-topic: Dat is de reden dat ik ook altijd een gesprekje aanga met de chef werkplaats en een paar monteurs. Dat zijn namelijk de jongens waar je mee verder moet als je de auto eenmaal gekocht hebt.

De verkoper moet een goede deal aanbieden, maar verder heb ik met zo'n man (zijn helaas bijna nooit vrouwen) niet veel op. En als ik geen goed gevoel heb bij de monteurs en de chef werkplaats, dan ook geen onderhoud!

SteV6
Ach uitgekeken :wink:

Ja daar heb je ook wel gelijk in maar veel zaken speel ik vaak daarna ook nog via de verkopen.....werkt goed tot nu toe :!:
Plaats reactie