Nieuw familielid; Lotus Europa
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Nieuw familielid; Lotus Europa
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Hmmm,
De eerste computerbewerkte tekeningen waren hoopgevend. Dit valt mij zwaar tegen...
En dan maken die paar kilo extra mij opeens niets meer uit hoor!
Beetje offtopic de bijlages, maar ik wil ze jullie niet onthouden.
SteV6
De eerste computerbewerkte tekeningen waren hoopgevend. Dit valt mij zwaar tegen...
Voor dat geld ga ik nooit niet een Lotus kopen. Dan komt absoluut die Vette C6 voor de deur, 4 cilinders meer met bijbehorend verslavend geluid, nagenoeg dezelfde accelaratie en een top die minimaal 60 km/h hoger ligtAutoweek schreef:Voor Groot-Brittannië geeft Lotus een vanafprijs op van 49.000 pond. In die klasse vallen daar ook de Jaguar XK8, Corvette C6 en de nieuwe Marcos TSO.

Beetje offtopic de bijlages, maar ik wil ze jullie niet onthouden.
SteV6
- Bijlagen
-
- Mov01077.mpg
- Drivers Academy april 2004
- (956.37 KiB) 4348 keer gedownload
-
- Top op de Oberhausen Straight
- Tacho-283.jpg (31.19 KiB) 4967 keer bekeken
S4 Avant
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
nieuwe Lotus
Quote: >Die keuze kan ik me ook wel in vinden stephan, nadeel van de corvette is in nederland dat je hem moet kopen en nooit meer weg doen, want die dingen schrijven af dat wil je niet weten, zeker de laatste corvette vindt ik een plaatje <
En in België betaal je je arm aan BIV en jaarlijkse belasting. Die worden namelijk gelinkt aan het fiscaal vermogen van de wagen, en dat wordt bepaald door de cilinderinhoud en het pk van de motor. Daarom dat je bij ons zo weinig zware Amerikaanse wagens vindt. Tot 2000cc en 150pk blijft het allemaal nog betaalbaar.
En in België betaal je je arm aan BIV en jaarlijkse belasting. Die worden namelijk gelinkt aan het fiscaal vermogen van de wagen, en dat wordt bepaald door de cilinderinhoud en het pk van de motor. Daarom dat je bij ons zo weinig zware Amerikaanse wagens vindt. Tot 2000cc en 150pk blijft het allemaal nog betaalbaar.
A thing of beauty is a joy forever!