Er staat een goed verhaal van 3 bladzijden in met mooie foto's.
De Speedster uit het verhaal is voorzien van sportuitlaat, hardtop en de Opel-emblemen zijn eraf.
Ze zijn alleen maar positief over de Speedster.
ruudje schreef:deze staat al een tijdje te koop.
kijk maar bij autotrader.
gr.ruud
Het artikel zal wel helpen om de auto te verkopen.
Ik ken dat bedrijf niet maar ze zitten in Erica. Daar heb je toch alleen onverharde boerenlandweggetjes?
Steff ben benieuwd naar dat artikel in Auto & Tuning. We hebben een mailtje van hun gehad met een verzoek naar technische informatie en een interviewtje. Aangezien ik alleen olie kan pijlen en gas kan geven heeft Mark volgens mij hun vragen beantwoord. Toch Mark, hoe was dat eigelijk gegaan?
piet schreef:Steff ben benieuwd naar dat artikel in Auto & Tuning. We hebben een mailtje van hun gehad met een verzoek naar technische informatie en een interviewtje. Aangezien ik alleen olie kan pijlen en gas kan geven heeft Mark volgens mij hun vragen beantwoord. Toch Mark, hoe was dat eigelijk gegaan?
Best aardig. Heb een redelijk lang verhaal gemaakt met informatie. Dat heb ik naar hem opgestuurd met de vraag of hij nog meer info wilde. Maar dit was blijkbaar wel genoeg
Gelijk ook gevraagd of we een kopie konden krijgen van het artikel voor publicatie op het website, dat was geen probleem. Als het goed is krijg ik ook enkele exemplaren opgestuurd voor distributie.
gr.ruud
Ik ken dat bedrijf niet maar ze zitten in Erica. Daar heb je toch alleen onverhardeboerenlandweggetjes?
gr.ruud
Ik ken dat bedrijf niet maar ze zitten in Erica. Daar heb je toch alleen onverhardeboerenlandweggetjes?