Jurgen veel plezier ermee.
SteV6
Marcel dat klink geweldigMarcel schreef:Jaja er is weer een 2.2 met kompressor erbij in nederland.
220PK en een koppel van 248Nm (op rollenbank gemeten).
Ingebouwd bij Delta Motor AG in Zwitserland.
Ze hebben eerst de bovenste helft van het motorblok afgehaald en gereviseerd, daarna alles weer teruggebouwd met daarbij de installatie van de Lysholm kompressor en andere software-besturing.
Gebeurd in Zwitserland, van woensdag t/m zaterdag
.........tja wie is het
Volgens mij zit je overal tussen de € 7000,- en de € 7500,- voor dit soort grapjes.........tja is toch weer snel een hele dag werkenspeedyfrakke schreef:Marcel dat klink geweldigMarcel schreef:Jaja er is weer een 2.2 met kompressor erbij in nederland.
Ze hebben eerst de bovenste helft van het motorblok afgehaald en gereviseerd, daarna alles weer teruggebouwd met daarbij de installatie van de Lysholm kompressor en andere software-besturing.
.........tja wie is hetik zou ook graag mijn 2.2 later bewerken
wat kost dit project want 220 pk spreekt me wel aan
Nee, dan had je beter de Turbo kunnen houden. 180pk lijkt mij wel leuk.Marcel schreef:Volgens mij zit je overal tussen de € 7000,- en de € 7500,- voor dit soort grapjes.........tja is toch weer snel een hele dag werkenspeedyfrakke schreef:Marcel dat klink geweldigMarcel schreef:Jaja er is weer een 2.2 met kompressor erbij in nederland.
Ik vindt het machtig (uiteraard) maar denk niet dat ik het zelf dit jaar nog ga doendaarna is de kans ook heel klein
amaie.... daar moet ik langer 14DAGEN voor werkenMarcel schreef:Volgens mij zit je overal tussen de € 7000,- en de € 7500,- voor dit soort grapjes.........tja is toch weer snel een hele dag werkenspeedyfrakke schreef:Marcel dat klink geweldigMarcel schreef:Jaja er is weer een 2.2 met kompressor erbij in nederland.
Wat stel jij voor voor meer pk's te bekomen en wat betaalbaar is![]()
Ik vindt het machtig (uiteraard) maar denk niet dat ik het zelf dit jaar nog ga doendaarna is de kans ook heel klein
ik denk dat ik mijn 2de buiten verblijf ga verkopen in monacoMarcel schreef:Okee in Nederland hoeven we geen belasting te betalen over ons inkomen, dat scheelt snel een bergspeedyfrakke schreef:mag da niet op net zeggenjans schreef:Zijn de uur lonen bij jully dan zo slecht![]()
zie dat de fiscus mee kijkt
Is goed. Nu maar hopen op droog weer.Marcel schreef:Ik geloof niet dat ik naar België ga verhuizen zeg......hongerloontje daar
Ja ja je hebt het rijden nog te goed HJ........maar dit weekend gaat het niet worden, werken werken werken......had maandag gekund dan werk ik s'avonds, echter heb vergadering voor het werk.....
Weekend erna als het droog isdan ben ik vrij zondag en maandag. (nu nog wel ten minste)