Plakstrip Dashboard
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer:
Die strip kost iets van een 120 euro....
Wel duur voor een "plastieke plankske" maar ja... een opening voor de radio "uitsnijden" zie ik toch niet zitten!
.... dat kuisen is bij mij een deel van m'n hobby!!!
Niets zo plezanter als alles opkuisen, detailleren, verfijnen... kortom, "maniakaal bezig zijn" 

.... dat kuisen is bij mij een deel van m'n hobby!!!

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Ik ben eerlijk gezegd iemand die en nieuwe auto in de tijd dat hij hem heeft drie keer wast, 1 x de 1e week, nog een keer 2 weken later en een paar maanden later nog een keer, en dan gata hij wegFlaminiasupersport schreef: .... dat kuisen is bij mij een deel van m'n hobby!!!![]()
Niets zo plezanter als alles opkuisen, detailleren, verfijnen... kortom, "maniakaal bezig zijn"

Bij de speedster is dat anders, die was ik tot nu toe iedere week max twee weken (als hij gebruikt wordt uiteraard, twee garageweken wordt hij niet vies van, ik vindt hem gewoon het mooist als hij schoon is

- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer:
Als ik stoer wil zijn koop ik wel een Hummer ...
Als ik zo'n "keibelachelijk stom ding" zie schiet ik in de lach...
Hummer sucks tenzij je een piratenmutske draag, veel gouden kettingen om je nek hebt hangen en drie versufte teenie hookers vanachter in de bak hebt liggen... en veel BOEM BOEM BOEM kabaal om je brein nog meer te versuffen!
En blijten als een lammeke als je die idiote bandjes moet vervangen... "Amaai??? Kost dat echt zoveel..." en dan zet j'hem te koop voor een andere clown met een minderwaardigheidscomplekske....
Enfin, om het beleefd te zeggen... Ik ben er niet voor..
En in TOP GEAR kon dit lomp ding zelfs geen Lada Niva volgen... want er stonden wat bomen in de weg!!!!!! of hij zakte gewoon van de helling af door z'n lomp gewicht... Was om zich een breuk te lachen!
Als ik zo'n "keibelachelijk stom ding" zie schiet ik in de lach...
Hummer sucks tenzij je een piratenmutske draag, veel gouden kettingen om je nek hebt hangen en drie versufte teenie hookers vanachter in de bak hebt liggen... en veel BOEM BOEM BOEM kabaal om je brein nog meer te versuffen!
En blijten als een lammeke als je die idiote bandjes moet vervangen... "Amaai??? Kost dat echt zoveel..." en dan zet j'hem te koop voor een andere clown met een minderwaardigheidscomplekske....
Enfin, om het beleefd te zeggen... Ik ben er niet voor..
En in TOP GEAR kon dit lomp ding zelfs geen Lada Niva volgen... want er stonden wat bomen in de weg!!!!!! of hij zakte gewoon van de helling af door z'n lomp gewicht... Was om zich een breuk te lachen!
- Flaminiasupersport
- Actief lid
- Contacteer: