Exige achterspoiler (nieuw model) op Speedster!?
Exige achterspoiler (nieuw model) op Speedster!?
Marcel zou jij een Exige achterspoiler (nieuw model) op de Speedster willen photoshoppen?
Zo'n achterspoiler is maar 600 euro in vergelijking tot de kleine turbo achterspoiler is dat niet duur en misschien staat het wel fantastisch! Op de exige is het helemaal top.
Alvast bedankt,
Richard
Zo'n achterspoiler is maar 600 euro in vergelijking tot de kleine turbo achterspoiler is dat niet duur en misschien staat het wel fantastisch! Op de exige is het helemaal top.
Alvast bedankt,
Richard
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Hoi heb het even geprobeerd, maar krijg het niet mooi.
Waarom niet, als je naar de exige kijkt, zie je dat die doordat hij rond is minder breed is aan de bovenkant, de zijkanten van de spoiler vallen dus laag, onze kont gaat juist wat omhoog
In het echt zou dat denk ik ook betekenen dat je hem achtelijk hoog dient te zetten........moet je van houden denk ik.
Waarom niet, als je naar de exige kijkt, zie je dat die doordat hij rond is minder breed is aan de bovenkant, de zijkanten van de spoiler vallen dus laag, onze kont gaat juist wat omhoog

In het echt zou dat denk ik ook betekenen dat je hem achtelijk hoog dient te zetten........moet je van houden denk ik.
- Bijlagen
-
- Kun je zien wat ik bedoel
- Lotus-Sport-Exige-002.jpg (62.28 KiB) 2699 keer bekeken
-
- spexige.jpg (536.13 KiB) 2722 keer bekeken
Op het VX forum is er iemand die vanaf e-bay een CF spoiler heeft gekocht voor 65 pond.
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... b5f703ef8c
Die €600,= Is ruim betaald hoor Maik, CF is echt niet meer zo "exotisch" als wordt voorgedaan
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... b5f703ef8c
Die €600,= Is ruim betaald hoor Maik, CF is echt niet meer zo "exotisch" als wordt voorgedaan

Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ik vind Jans en H-J ook lelijk, maar dat is allemaal persoonlijk
Ik moet zeggen dat foto's een speedy met grote vleugel geen recht doen. Ik heb er 2 gezien op/bij de Ring en dat ziet er echt zeer stoer uit is mijn mening.
En Jans, ik kan het zo maken dat hij zelfs bij 300km/u blijft zitten op een speedy hoor, je moet hem alleen niet zo op de body schroeven.
Stef, ik weet dat CF niet meer superexotisch is, maar een fabriekspart en dan nog van Lotus ook acht ik wel zeer duur

Ik moet zeggen dat foto's een speedy met grote vleugel geen recht doen. Ik heb er 2 gezien op/bij de Ring en dat ziet er echt zeer stoer uit is mijn mening.
En Jans, ik kan het zo maken dat hij zelfs bij 300km/u blijft zitten op een speedy hoor, je moet hem alleen niet zo op de body schroeven.
Stef, ik weet dat CF niet meer superexotisch is, maar een fabriekspart en dan nog van Lotus ook acht ik wel zeer duur

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon