Wie is de grootste poetser?
- Piet
- Giga lid Carbon
Wie is de grootste poetser?
Wie is de grootste poetser. Kan niet iedereen noemen omdat niet kan. De mensen met > 100 berichten zijn genoemd op een enkele uitzondering na (Sorry).
Klachten naar Linne150 want die wou deze Poll.
O, ja de winner krijgt een vergulde poetsdoek van Linne150.
Klachten naar Linne150 want die wou deze Poll.
O, ja de winner krijgt een vergulde poetsdoek van Linne150.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Lijkt mij dat we als we stemmen wel even zeggen op wie we gestemd hebben en waarom, ik zie dat Pipo aan kop gaat met één stem.....mis uitleg 
Ik vindt het wel een moeilijke........
Jans heeft de naam.......maarja die van hem staat alleen in de garage of op de rollenbank
Wilbert heb ik heel hoog staan.......die had bij de minimeeting op scheveningen zelfs een poetsdoek bij....
Stef666 maakt erg grote kans......dat hij het niet is
Maik had ik hoog staan....maar die zet hem nat in de garage....
SteV6 lijkt me ook een echte poetser, misschien wel de grootste, en zuinigste op zijn auto
HJ.....poets hem 1 x per jaar met zwarte poets, heb zelfs foto's gezien dat hij vies was....valt af
Ikzelf........als ik nu in de garage ga kijken....val ik af, hij is vies
Piet.....euhh denk het wel......
Markv nee is een rijder......poets hem 1 x per jaar goed.
Stevenflappy.......misschien het meest omdat hij de meeste kilometers maakt, dus het snelst vies is....
Speedster.....zou kunnen is volgens mij superzuinig op zijn karretje.
Ik vergeet er vast een stel......maar ik ga voor...RAPAPAPA WILBERT

Ik vindt het wel een moeilijke........
Jans heeft de naam.......maarja die van hem staat alleen in de garage of op de rollenbank

Wilbert heb ik heel hoog staan.......die had bij de minimeeting op scheveningen zelfs een poetsdoek bij....
Stef666 maakt erg grote kans......dat hij het niet is

Maik had ik hoog staan....maar die zet hem nat in de garage....
SteV6 lijkt me ook een echte poetser, misschien wel de grootste, en zuinigste op zijn auto

HJ.....poets hem 1 x per jaar met zwarte poets, heb zelfs foto's gezien dat hij vies was....valt af

Ikzelf........als ik nu in de garage ga kijken....val ik af, hij is vies

Piet.....euhh denk het wel......
Markv nee is een rijder......poets hem 1 x per jaar goed.
Stevenflappy.......misschien het meest omdat hij de meeste kilometers maakt, dus het snelst vies is....
Speedster.....zou kunnen is volgens mij superzuinig op zijn karretje.
Ik vergeet er vast een stel......maar ik ga voor...RAPAPAPA WILBERT

- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
He Marcel,
Heb jij een glazen bol
? Ik ben er inderdaad zuining op. Heb zelfs spullen van Mequiars gekocht voor het wassen en wax voor de glans.
Maarrrrr, ik het Piet horen vertellen over hoe poetsen echt moet
en daarom verdenk ik Piet ervan de beste poetser te zijn. Ja, zelfs nog een grotere poetser dan Markv.
SteV6
Heb jij een glazen bol

Maarrrrr, ik het Piet horen vertellen over hoe poetsen echt moet

SteV6
S4 Avant
- Piet
- Giga lid Carbon
Joh, ik ben geen poetser.
Waarom:
Er zijn mensen die hun motor ook poetsen.
Er zijn mensen die niet eens steenslag hebben, ik zal geen namen noemen SteV6.
Er zijn mensen die met een krukje naar hun auto gaan staan kijken opzoek naar iets dat gepoetst kan worden.
Eh, Speedster hoe doe je dat steenslag verwijderen?
Waarom:
Er zijn mensen die hun motor ook poetsen.
Er zijn mensen die niet eens steenslag hebben, ik zal geen namen noemen SteV6.
Er zijn mensen die met een krukje naar hun auto gaan staan kijken opzoek naar iets dat gepoetst kan worden.
Eh, Speedster hoe doe je dat steenslag verwijderen?

- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Schuren tot het gaatje weg is. Daarna in de grond verf en schuren tot het glad is. Dan in de lak. Dat doe je 5x. Daarna blanke lak en dan weer heel licht schuren of wel slijpen en daarna voor de laatste keer in de blanke lak. Dan voorzichtig opbouwen.piet schreef:Eh, Speedster hoe doe je dat steenslag verwijderen?
P.S. mijn bodemplaten zijn gepolijst. Bling, bling

- linne150
wie o wie
Hallo ga ik mijn gouwuh poetsdoek straks aan mezelf uitreiken,zal een verrassing worden.STEMUH is een plicht!!!! Je weet toch wel een echte borstelaar.trouwens het mag ook het gulden vod heten.groet ,Wilbert
- Piet
- Giga lid Carbon
Oh..., We moeten er maar eens over hebben bij een meeting. Jij komt dan zeker 8 jan ook niet in je speedy naar Zeist.speedster schreef:Schuren tot het gaatje weg is. Daarna in de grond verf en schuren tot het glad is. Dan in de lak. Dat doe je 5x. Daarna blanke lak en dan weer heel licht schuren of wel slijpen en daarna voor de laatste keer in de blanke lak. Dan voorzichtig opbouwen.piet schreef:Eh, Speedster hoe doe je dat steenslag verwijderen?
P.S. mijn bodemplaten zijn gepolijst. Bling, bling
- linne150
oud vies ding
Die van mij staat onder de bagger half op de stoep met dak open rechts voor op kistje,zeg nou zelf!!!!!!! Martin brengt hem zelfs naar de zon!!!!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
HALLO, WAAR ZIJN WIJ NOU ALLEMAAL HELEMAAL MEE BEZIG?!?!
ER IS HIER NATUURLIJK MAAR 1 ECHTE POETSER, EENTJE UIT HET GEZELLIGE ZUIDEN DIE WIJ NOG MAAR KORT KENNEN, MAAR ECHT WEL MET KOP EN SCHOUDERS BOVEN ALLE ANDERE POETSKNEUTERS UIT TOORNT!
FFS, OFTEWEL FLAMINIASUPERSPORT!!!!!!!
kom op zeg, de binnenkant poetsen van je uitlaat, van welke enorme molen heb je dan een klap gekregen?
Wel erg jammer dat het hier een 2.2 rijder betreft... we zouden hem eigenlijk met z'n allen een turbo moeten schenken
ps: leest u allen aub alles met een grote knipoog
ER IS HIER NATUURLIJK MAAR 1 ECHTE POETSER, EENTJE UIT HET GEZELLIGE ZUIDEN DIE WIJ NOG MAAR KORT KENNEN, MAAR ECHT WEL MET KOP EN SCHOUDERS BOVEN ALLE ANDERE POETSKNEUTERS UIT TOORNT!
FFS, OFTEWEL FLAMINIASUPERSPORT!!!!!!!
kom op zeg, de binnenkant poetsen van je uitlaat, van welke enorme molen heb je dan een klap gekregen?

Wel erg jammer dat het hier een 2.2 rijder betreft... we zouden hem eigenlijk met z'n allen een turbo moeten schenken

ps: leest u allen aub alles met een grote knipoog