Oohh, kom er eens kijken...
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Hai Maik,
Nog laat geworden, en hoe reed het
Veel verschil t.o.v. andere wielen
Zal toch wel een stuk
vaster op de weg liggen denk ik.
Was in ieder geval leuk om er effe bij te zijn en te zien hoe dat
er nu uitziet. Die brede kloffen staan toch wel een stuk beter onder
de Speedster
.
Nu ik nog. Ik denk dat ik ze morgen maar ga bestellen ) in zilver
Groeten,
Paul.
Nog laat geworden, en hoe reed het
Veel verschil t.o.v. andere wielen
vaster op de weg liggen denk ik.
Was in ieder geval leuk om er effe bij te zijn en te zien hoe dat
er nu uitziet. Die brede kloffen staan toch wel een stuk beter onder
de Speedster
Nu ik nog. Ik denk dat ik ze morgen maar ga bestellen ) in zilver
Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Bandenmaat is geworden:jans schreef:Hardstikke mooi maik![]()
Perfekt, maar wat heb je daar achter op zitten
wielen staan óók perfekt , zwart met rood is altijd goed. Wat is je banden maat ook alweer
En wanneer kan ik die bolide nou eens in het echt bewonderen.
voor: 205/45
achter: 245/40
Er waren voor achter ook 235/40 en 235/45 besteld, maar het lijkt erop dat de 245's geen problemen gaan opleveren, en 235 op een 9J velg is toch net aan de smalle kant (235 was eigenlijk al zat geweest voor de speedy maar dit keer toch ook een klein beetje voor de looks gegaan
Tsja, wanneer.... volgend weekend ofzo? We hebben nog geen echte vaste plannen tussen kerst en oud en nieuw iig.... We mailen nog wel even
@Paul: om half 4 waren we ongeveer klaar, dus vanaf 10uur bijna fulltime aan de speedy gewerkt. De nieuwe bouten zijn ook gemonteerd, alles pastte mooi. En toen ik om 4uur naar huis ging hagelde het flink, en dan met nieuwe banden met een lekkere glibberige siliconenlaag erop naar huis is verradelijk, dus ik heb niet gek gedaan. Maar dat er een ONWIJS verschil is, is wel duidelijk! Ik hoop er binnenkort wat meer over te kunnen zeggen. Ik denk dat ook vooral de 5minuten uitspoor aan de voorkant veel verschil heeft gemaakt.
Voor de rest nog een compliment voor het bedrijf waar ik het allemaal heb laten doen (banden montage en uitlijnen), Pitbox in Den Haag

- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
SteV6 schreef:Even serieus Maik, heb je dat ding echt achterop geplaatst?
Of is dat net zo'n actie als met die rode spoiler?
Als het echt waar is moeten we jouw Speedster altijd meehebben op toertochten! Hebben we in ieder geval een aanrecht op broodjes op te smeren
Not my cup of thea, sorry Maik![]()
SteV6
Wat denk je echt???

niet om te zeuren, maar waar halen die experts in het uitlijnen zo plotseling de juiste cambershims vandaan?
Op de Speedsters en Elise's worden speciale cambershims toegepast. Camber kan je niet verstellen door schroeven o.i.d. maar door die plaatjes.
Waar toveren die mensen ineens die plaatjes vandaan?
...ik snap het niet.. of hebben ze geregeld speedsters op de koffie?
Op de Speedsters en Elise's worden speciale cambershims toegepast. Camber kan je niet verstellen door schroeven o.i.d. maar door die plaatjes.
Waar toveren die mensen ineens die plaatjes vandaan?
...ik snap het niet.. of hebben ze geregeld speedsters op de koffie?
Door een grotere maat banden te gebruiken, zal het max koppel zo,n
200 rpm hoger liggen. Teminste mijn ervaring met de turbo.En voor mij!!was dat goed te merken.
Die vleugel vind ik heel mooi, maar het effekt zal volgens mij nihiel zijn.
Of je moet de speedster een stuk lager in combinatie met andere voor spoilers zetten.
200 rpm hoger liggen. Teminste mijn ervaring met de turbo.En voor mij!!was dat goed te merken.
Die vleugel vind ik heel mooi, maar het effekt zal volgens mij nihiel zijn.
Of je moet de speedster een stuk lager in combinatie met andere voor spoilers zetten.
