Veel plezier er mee.

Gr,Martin
Je vraagstelling komt anders wel een beetje zeurderig over, niet om te zeuren overigens hoorYvoTuk schreef:niet om te zeuren, maar waar halen die experts in het uitlijnen zo plotseling de juiste cambershims vandaan?
Op de Speedsters en Elise's worden speciale cambershims toegepast. Camber kan je niet verstellen door schroeven o.i.d. maar door die plaatjes.
Waar toveren die mensen ineens die plaatjes vandaan?
...ik snap het niet.. of hebben ze geregeld speedsters op de koffie?
Toen ik de velgen binnen kreeg twijfelde ik nog of het nou ET25 of ET27/28 was, het stond er namelijk niet op. Maar nu denk ik dat het wel ET27/28 geweest moest zijn (zoals beloofd was), omdat ze redelijk binnen de auto blijven. Ook omdat het camber met een halve graad is verhoogd naar -2,5graden staan ze eigenlijk heel netjes. Ze zouden nog een klein streepje naar binnen kunnen maar dat betekent meer camber nog of de velgen af laten draaien... Eerst maar eens kijken of de banden de body gaan raken maar ik ben positiefMarcel schreef:Okee gelukkig
Zien er echt goed uit die wielen
Achterwielen niet te ver naar buitenmoeilijk te zien zo
Laat jij trouwens de spijl in je gril zitten
Jawel hoor, je auto is dan niet meer symmetrisch inderdaad, maar de uitlijning "klopt" nu gewoon. Dat wilt zeggen, de uitlijngegevens zijn nu 1 op 1 te vergelijken met de fabriekswaardes en waardes van andere mensen die deze methode toepassen.jans schreef:Dus Maik "" als je alléén in je speedy rijdt, klopt er weer niks van
Zooo weeg jij 150 kg Janjans schreef:Wil niet zeuren, maar is het dan niet handiger om gewoon in de auto te blijven zitten, i.p.v. 2 keer 75 kgWant als je dan alleen rijdt, is de afstelling perfekt.
Er komt wel geregeld een Speedster op de koffie inderdaad YvoYvoTuk schreef:niet om te zeuren, maar waar halen die experts in het uitlijnen zo plotseling de juiste cambershims vandaan?
Op de Speedsters en Elise's worden speciale cambershims toegepast. Camber kan je niet verstellen door schroeven o.i.d. maar door die plaatjes.
Waar toveren die mensen ineens die plaatjes vandaan?
...ik snap het niet.. of hebben ze geregeld speedsters op de koffie?
Dat was bij mijn rode ook, bij deze weet ik niet, heb het idee dat ze af fabriek op alleen bestuurder waren ingesteld.......ik kan me alleen niet meer precies herrineren welke kant, als ik me niet vergis was de bestuurderskant goed en werd er bij de passagierskant een plaatje verwijderd.......nogmaals ik weet het niet meer helemaal zeker.piet schreef:Maik, je zegt dat links en rechts verschillend waren. Dat was bij mij ook zo. Wat dat toevallig de passagiers kant?
Helaas werkt het niet zo i.v.m. de bumpsteer setup van de speedster. Wat je instelt heeft dan geen relatie meer tot de normale uitlijn waardes. Zie ook posting van mij een tijd terug met het bumpsteer grafiekje.jans schreef:Wil niet zeuren, maar is het dan niet handiger om gewoon in de auto te blijven zitten, i.p.v. 2 keer 75 kgWant als je dan alleen rijdt, is de afstelling perfekt.