heb een vraagje heb men speedster 2.2 nu bijna een half jaar en vind hem zeker geweldig daar niks van en er is nog een half jaar garantie op deze speedster
nu omwillen dat ik met deze vochtige dagen ook wat condens in men koplampen heb ondekt zou ik deze willen laten herstelen onder garantie waar moet ik zijn bij de garage waar ik men 2de hands speedster heb aangekocht of moet ik rechtstreeks gaan naar de invoerder van opel en hoeveel garantie bekomt men op de speedster
kan iemand mij daar mee helpen zou gek zijn de gerantie niet te gebruiken he
Ook ik heb last gehad van condens in het rechter achterlicht. Na enkele mislukte pogingen van de dealer heeft de dealer een nieuw achterlichtblok geplaatst binnen de garantie (dus volledig gratis).
Sindsdien is het probleem opgelost. Hopelijk kan jouw dealer dit ook zo oplossen.
Hoi Speedyfrakke,
blijkbaar een gekend probleem, in principe zul je bij de garage waar je de wagen hebt aangekocht moeten gaan aankloppen, want die Opeldealer ziet je al aankomen (Btw hoe oud is je speedy) waarbij ik vrees dat ze de lamp gewoon loshalen en probreren te dichten met een of andere kit omdat het vervangen van de hele lampunit +-1100 euro voor hun veel te duur gaat uitvallen, kun je wel meteen zien of je bij een goede garage hebt aangekocht.
Greetz racingbob