nieuw
nieuw
hallo allemaal
heb sinds een paar maandjes ook een speedster (de gele schadebak uit limburg waar al eerder op deze site discussies over waren).
heb vorige week de schade hersteld en is best wel redelijk uit de verf gekomen. Hele leuke site en al veel te weten gekomen.
heb sinds een paar maandjes ook een speedster (de gele schadebak uit limburg waar al eerder op deze site discussies over waren).
heb vorige week de schade hersteld en is best wel redelijk uit de verf gekomen. Hele leuke site en al veel te weten gekomen.
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Welkom Verrips,
Veel leuke en veilige kilometers gewenst met je Speedster.
Als het inderdaad de wagen uit Limburg is (Lambo geel)
zitten er een aantal leuke gadgets op, bv centrale vergrendeling
met als optie starten op afstand
verlaagd, en natuurlijk
de aparte kleur geel
Tot ziens op een meeting.
Paul.
Veel leuke en veilige kilometers gewenst met je Speedster.
Als het inderdaad de wagen uit Limburg is (Lambo geel)
zitten er een aantal leuke gadgets op, bv centrale vergrendeling
met als optie starten op afstand

de aparte kleur geel

Tot ziens op een meeting.
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Piet
- Giga lid Carbon
Dit is namens verrips omdat hij nog wat moeite heeft met uploaden.
Je kunt foto's het beste oploaden door na de bestandsnaam steeds op het knopje "Bijlage toevoegen" te drukken.
verrips probeerde te zeggen:
nog een keertje proberen. ben er nog niet helemaal uit hoe het allemaal werkt. (had al tekst en een paar foto`s in dit item gezet doch kan het niet meer terug vinden (zal wel weer iets fout gedaan hebben) Nogmaals dus schaam ik me dat ik de speedster al enkele maanden heb en maar 1 foto heb welke ook nog eens de gebruikte foto van de advertentie was. Heb tijdens de schadeherstel ook geen foto`s gemaakt terwijl zelfs m,n vrouw zij dat dit wel eens leuk voor later kon zijn. stom stom stom.
Je kunt foto's het beste oploaden door na de bestandsnaam steeds op het knopje "Bijlage toevoegen" te drukken.
verrips probeerde te zeggen:
nog een keertje proberen. ben er nog niet helemaal uit hoe het allemaal werkt. (had al tekst en een paar foto`s in dit item gezet doch kan het niet meer terug vinden (zal wel weer iets fout gedaan hebben) Nogmaals dus schaam ik me dat ik de speedster al enkele maanden heb en maar 1 foto heb welke ook nog eens de gebruikte foto van de advertentie was. Heb tijdens de schadeherstel ook geen foto`s gemaakt terwijl zelfs m,n vrouw zij dat dit wel eens leuk voor later kon zijn. stom stom stom.
- Bijlagen
-
- 195706.jpg (17.25 KiB) 5987 keer bekeken
-
- klein.jpg (174.99 KiB) 5992 keer bekeken
eerste foto
hier dan m,n eerste zelfgemaakte foto. aan deze zijde heeft de schade gezeten en is toch redelijk weggewerkt dacht ik zo. (ik blijf een klein kind dus toch gelijk maar even blauwe (illegale) lampjes er in gezet. Voorbanden zijn trouwens gewoon 175 breed
- Bijlagen
-
- speed2.jpg (96.66 KiB) 5928 keer bekeken