Vandaag een motor gekocht
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Haha op de kast, zal best mee vallenHendrik-Jan schreef:Werkt altijd om motorrijders op de kast te krijgen. Wat is dat toch?Marcel schreef:Trouwens 110 pk, 115 Nm en een gewicht van circa 240 kg....leuke brommer
Maar het is absoluut geen racemonster, wel een lekkere kilometervreter moet ik zeggen, en dat was de bedoeling
bmw R 1150 RT
Proficiat! Super motor! Heb zelf mijn R1150Rt uit 2003 vorig jaar ingeruild voor onze Speedster...maar blijft een super-motor! KM-vreter bij uitstek en die boxer heeft ene heerlijke wegligging.
Met 2 (lease-)auto's op de oprit, een camper in de stalling en een speedster in de garage is een motor erbij niet echt een optie...maar heeel soms....
Met 2 (lease-)auto's op de oprit, een camper in de stalling en een speedster in de garage is een motor erbij niet echt een optie...maar heeel soms....
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Re: bmw R 1150 RT
Thx hij bevalt ook primaRudolf schreef:Proficiat! Super motor! Heb zelf mijn R1150Rt uit 2003 vorig jaar ingeruild voor onze Speedster...maar blijft een super-motor! KM-vreter bij uitstek en die boxer heeft ene heerlijke wegligging.
Alhoewel hij nu al geruime tijd binnen staat
Euh aardig wagenpark voor de deur pfff.......