Ben ik ook aan het overwegen. Ik vind het alleen een immitatie van de JPS Lotus.piet schreef:Zwart met goud staat ook goed.
ATS-DTC
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Hallo allemaal,
Allereerst nog de beste wensen voor 2006 en vooral veel Speedsterplezier!!
Ik heb ze ook besteld die ATS/DTC € 640,--
Inderdaad
een koopje.
Ik heb ET20 en ET 30 genomen. Als ik er t.z.t. nog Nitrons onder zet,
hoop ik dat het nog steeds past, maar als ik zie dat Jans zelfs ET 32
heeft genomen, moet dat wel lukken denk ik.
Ik kan haast niet wachten tot ik ze kan gaan ophalen
Paul.
Allereerst nog de beste wensen voor 2006 en vooral veel Speedsterplezier!!
Ik heb ze ook besteld die ATS/DTC € 640,--

een koopje.
Ik heb ET20 en ET 30 genomen. Als ik er t.z.t. nog Nitrons onder zet,
hoop ik dat het nog steeds past, maar als ik zie dat Jans zelfs ET 32
heeft genomen, moet dat wel lukken denk ik.
Ik kan haast niet wachten tot ik ze kan gaan ophalen

Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Jans schreef:
naar binnen dan ET 27 ?? (of snap ik er nu weer niks van
)
En hoe verder naar binnen, des te eerder zullen ze toch tegen je
dempers/veren aankomen??
Wat ik wil is dat ze NIET buiten de wielkasten komen, maar ook niet
dat ze aan de binnenzijde gaan aanlopen als ik nitrons eronder zet.
En ik heb dus gewoon de maat genomen wat ze op het duitse forum
aangaven (20/30 )
Is dat nou wel goed of niet.... zucht.
Paul.
Ja, dat is toch 2 mm meer naar binnen dan ET30 ??? en 5 mm meerPaul"' ET 32 is 2mm smaller dan ET 30
naar binnen dan ET 27 ?? (of snap ik er nu weer niks van

En hoe verder naar binnen, des te eerder zullen ze toch tegen je
dempers/veren aankomen??
Wat ik wil is dat ze NIET buiten de wielkasten komen, maar ook niet
dat ze aan de binnenzijde gaan aanlopen als ik nitrons eronder zet.
En ik heb dus gewoon de maat genomen wat ze op het duitse forum
aangaven (20/30 )
Is dat nou wel goed of niet.... zucht.
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Ik draai ze (nog) niet af hoor Jans, de banden raken de body nog steeds niet, zelfs nu ik de auto weer 6mm lager gezet heb. Maar wat niet is kan nog komen
.
En waarom kunnen er geen 245 banden op als je ET32 hebt? Volgens mij moet dat makkelijk kunnen. Gaan de banden dan aanlopen aan de binnenkant van je schermen bedoel je?

En waarom kunnen er geen 245 banden op als je ET32 hebt? Volgens mij moet dat makkelijk kunnen. Gaan de banden dan aanlopen aan de binnenkant van je schermen bedoel je?

- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
He Jans,
Zag ik dat net goed op het Duitse forum?! Heb je 2 setjes ATS-DTC besteld? Er staat bij jouw naam in de verzamelstaat 2+3 Jans 2x 20 2x 32
Ga je voor elk weertype speciale banden aanschaffen, regen-banden, winterbanden en echte slicks voor het mooie weer en de sprintwedstrijden
SteV6
Zag ik dat net goed op het Duitse forum?! Heb je 2 setjes ATS-DTC besteld? Er staat bij jouw naam in de verzamelstaat 2+3 Jans 2x 20 2x 32
Ga je voor elk weertype speciale banden aanschaffen, regen-banden, winterbanden en echte slicks voor het mooie weer en de sprintwedstrijden

SteV6
S4 Avant
- paul
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1105
- Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
- Locatie: Groningen
Kan er ook nog verschil in zitten, 2.2 of Turbo ??
Ik denk dat ik maar gewoon bij ET30 blijf. Lijkt me dan in
ieder geval goed.
@ Jans,
Zag in andere topic de Eibach veren. Is wel "tempting", zeker straks met
de DTC velgen,maar denk dat ik toch beter voor de Nitrons kan gaan.
Groeten,
Paul
Ik denk dat ik maar gewoon bij ET30 blijf. Lijkt me dan in
ieder geval goed.
@ Jans,
Zag in andere topic de Eibach veren. Is wel "tempting", zeker straks met
de DTC velgen,maar denk dat ik toch beter voor de Nitrons kan gaan.
Groeten,
Paul
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Paul"' tussen de 2.2 en Turbo zit geen verschil.paul schreef:Kan er ook nog verschil in zitten, 2.2 of Turbo ??
Ik denk dat ik maar gewoon bij ET30 blijf. Lijkt me dan in
ieder geval goed.
@ Jans,
Zag in andere topic de Eibach veren. Is wel "tempting", zeker straks met
de DTC velgen,maar denk dat ik toch beter voor de Nitrons kan gaan.
Groeten,
Paul
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Ja, oke, met je semi-slicks, ik dacht dat je het had over "normale" banden, maar dan kan 245 wel goed, heb ik nu ook namelijk, zelfs op ET27! Maar dan heb ik natuurlijk wel de Nitrons met extra stijve veren, en die van mij staat niet heel laag nu, iets van 115-120. 245 kan dus wel, maar geen semi-slicks inderdaad, maar daar rijdt bijna niemand mee hier (alleen malloten met 400pk in hun speedstertjejans schreef:ja"' die lopen iets aan ,aan één kant als je bijv over een drempel gaat.
dit heeft te maken ,dat die semi slick een hogere wang heeft.dus de rolomtrek is ook een stuk groter. Ga ik dan de ET 30 gebruiken, komt het wiel nóg 2 mm verder naar buiten, dus niet mee te rijden dan.

Paul, die ET30 is volgens mij de perfekte ET voor de DTC's achter. Dus no worries. ET32 was misschien nog IETS beter geweest, maar dan kan je last gaan krijgen van een aanlopende velg op je handremkabel (wat ik je bij Pitbox uitgelegd heb).
