Even voorstellen

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
WaccoJacco
Nieuw lid

Even voorstellen

Bericht door WaccoJacco »

Haaai, ik ben Jacco, 1 van de wat jongere deelnemers als ik dat zo bekijk, maar ook het autorijdfreak-gehalte op n gelijk niveau :P
:D Ik was info aan het verzamelen over speedsters en toen kwam ik automatisch hier terecht, wat een super site, mijn complimenten 8) k heb al veel geleerd :D
zelf ben ik info aan het inwinnen over een speedster 2.2 eerst hiermee knallen voordat we aan de turbo beginnen :P dus als je nog n mooie weet voor n mooie prijs uiteraard 8)
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Welkom!
Nog meer wacco's hier :)

Is dit niet iets voor je? Mooiste speedsterkleur (samen met donkergrijs metallic) iig:

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=956
Afbeelding
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi welkom hier....

veel s6 met je zoektocht naar de speedster...een goede keuze :!:

en zoals Maik zegt is oranje idd de mooiste kleur :wink:

Mocht je een wat jongere zoeken....is de mijne misschien wat voor je maar verwacht geen koopje :!:

Kijk hier voor meer info en foto's.
WaccoJacco
Nieuw lid

je doet hem weg en je hebt em pasd? :? of wil je nu al door naar de turbo, haha. Dat mandarin is indd n mooie kleur maar ben zelf meer van de zilver/zwart maar dat is persoonlijk, speedster blijft mooi, maar wanneer ik hem koop dan moet het wel zoals ik het in mn hoofd heb zitten 8) ik ben namelijk stronteigenwijs :P maar wie weet, tis wel n speedster 8)
VROEEMM!!!! speedster zoekende ^^
speedster
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door speedster »

WaccoJacco schreef:je doet hem weg en je hebt em pasd? :? of wil je nu al door naar de turbo, haha. Dat mandarin is indd n mooie kleur maar ben zelf meer van de zilver/zwart maar dat is persoonlijk, speedster blijft mooi, maar wanneer ik hem koop dan moet het wel zoals ik het in mn hoofd heb zitten 8) ik ben namelijk stronteigenwijs :P maar wie weet, tis wel n speedster 8)
Het is Marcel zijn derde Speedster. De vorige was een Turbo. En oranje is een van de mooiste kleuren.
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

WaccoJacco schreef:je doet hem weg en je hebt em pasd? :? of wil je nu al door naar de turbo, haha. Dat mandarin is indd n mooie kleur maar ben zelf meer van de zilver/zwart maar dat is persoonlijk, speedster blijft mooi, maar wanneer ik hem koop dan moet het wel zoals ik het in mn hoofd heb zitten 8) ik ben namelijk stronteigenwijs :P maar wie weet, tis wel n speedster 8)
Ja klopt mijn derde.......en mijn ex-Turbo is ook alweer verkocht :!:

misschien moet je eens met stef666 praten, die heeft een zilvere en wil graag een mooier kleurtje :wink:
WaccoJacco
Nieuw lid

haha, mooier kleurtje :D dan koop je maar even n andere, haha. Dat kan ook 8) maar aangezien ik (nog) niet alles heb gelezen, waarom ga je van turbo terug naar 2.2? Heb jou kleur wel al staan te bewonderen, bij opel centrum in O'hout staat n turbo.

Maar spuiten is niet echt een optie heb ik al vernomen? met bladeren en blaasjes enz? tenzij je hem n week bij spuiter laat staan, KACHING :P

Maar thx voor de info, ik snuffel verder en ga me es meer verdiepen hier op dit forum, heb het nu al erg naar mn zin :D
WaccoJacco
Nieuw lid

en indd Marcel je speedster is geen koopje, maar wel heel mooi!!!! :D
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

De zilveren Turbo die bij Oosterhout stond was mijn Turbo.

Ik ben altijd wisselvallig op autogebied dus wissel graag :wink:

Van Turbo terug naar 2.2 was ook omdat de Turbo veeel duurder was, en ik weer een motor wilde tja en toen moest ik een keuze maken, maar die was niet zo moeilijk want het rijgenot is dat prijsverschil niet waar, trouwens als je op je 2.2 een compressor zet ben je € 7.000,- verder en heb je meer vermogen...is toch wel een stuk minder als het verschil met de turbo.
WaccoJacco
Nieuw lid

daar heb je n goed punt jah, maar dat je nog steeds speedster trouw bent :wink:
maar met alleen de compressor ben je dat geld kwijt :?: k heb welleens met n corrado gereden met n compressor erop, maar daar was wel iets meer dan 7000 euro aan verschroefd, met alleen de compressor ben je niet klaar lijkt mij, anders trek je heel de boel krom :?

daar stapte je wel steeds met n stijve nek uit die auto :P
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi,

als de speedster weg is koop ik geen speedster...tenminste nu niet je weet nooit in de toekomst, wil nu zelf een auto gaan bouwen, wat weet ik nog niet ben aan het oriënteren.
De speedster is echt een hele gave heerlijk rijdende wagen.....

Je moet echt maar goed rondlezen hier, er zijn er nu een paar met een compressor, hier kun je lezen over die van Piet.....

groet Marcel.
WaccoJacco
Nieuw lid

Bedankt Marcel,
wauw, dat heb ik kwijlend zitten lezen over die kompressor.
Dat valt niet mee op zon kit te kiezen, lijkt mij allemaal wel mooi.
Er was wel afgelopen zomer n special over kits op tv, maar dat waren allemaal met dikke chevy v8 blokken ^^ jij gaat meer naar de engelse merken denk ik zo, suc6 iig.

groeten Jacco
stevenflappy
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Welkom bij de club!

Effe een vraag, hoe oud ben je dan?
Plaats reactie